51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

بهترین یخچال دوقلو ایرانی و خارجی ۱۴۰۱ چیه ؟

 

بهترین یخچال دوقلو ایرانی و خارجی ۱۴۰۱ چیه ؟

بهرین یخچال دوقلو ایرانی و خارجی در بازار چیست ؟ چه مارکی از یخچال های دوقلو خوبه ؟ می توان گفت یخچال یکی از مهمترین و گرانترین وسایل جهیزیه می باشد . قطعا از هرکسی درمورد خرید یخچال بپرسید ، به شما می گوید بهترین مدل آن را بخرید . چون که یخچال وسیله ای نیست که بتوان آن را هر ساله تعویض کرد .

حال تصمیم داریم برای راحت تر کردن خرید یخچال درقلو برای شما یک مقاله ای را در رابطه با بهترین یخچال دوقلو ایرانی و خارجی ۱۴۰۱ چیه ؟ بنویسیم .

 

یخچال و فریزر دوقلو چه مارکی  خوبه ؟

 

برای پاسخ دادن به این سوال که یخچال دوقلو چه مارکی خوبه . تصمیم گرفتیم تا بهترین مارک یخچال و فریزر دوقلو ایرانی و خارجی را به صورت جداگانه معرفی کنیم . این هم توجه داشته باشید که ما سعی داریم بهترین و پرفروش ترین یخچال های دوقلو ایرانی را به شما معرفی کنیم .

 

یخچال فریزر دوقلو اسنوا : مدل SN-3320SS

 

در این قسمت یکی از زیبا ترین و محبوب ترین یخچال دوقلو اسنوا را به شما معرفی می کنیم . رتببه مصرف انرژی این یخچال +A است . از ویژگی های این یخچال می توان به سیستم سرمیشی هوشمند ، وجود بار خانگی ، وجود فیلتر های ضد بود ، کمپرسور ، یخساز ، آب سرد کن خودکار و حسگرهای هوشمند اشاره کرد . البته این یخچال فیلتر تصویه آب هم نیز دارد .

 

بهترین یخچال دوقلو ایرانی و خارجی ۱۴۰۱ چیه ؟

 

 

یخچال دوقلو ایرانی الکترواستیل : مدل Electrosteel ESR23/ES21

 

این نوع یخچال جزو محبوب ترین و پرفروش ترین یخچال و فریزر های الکترواستیل به شمار می رود . این یخچال دوقلو قابلیت هایی از جمله سیستم آبریز ، سیستم یخساز ، محفظه بار ، انجماد سریع و … دارد .

این یخچال دارای تعداد طبقات مختلفی می باشد که به شما این امکان را می دهدتا مواد غذای خود را به صورت مرتب و تمیز درون یخچالو فریزر دوقلو الکترواستیل قرار دهید . این مدل را هم می توان بهترین یخچال دوقلو الکترواستیل نامید .

 

بهترین یخچال دوقلو ایرانی و خارجی ۱۴۰۱ چیه ؟

 

 

یخچال و فریزر دوقلو ایرانی هیمالیا : مدل پانوراما

 

رتبه مصرف انرژی این دستگاه A  می باشد . این برند از یخچال هیمالیا حدود ۱۹۰ کیلوگرم وزن دارد ، همچنین دارای قابلیت هایی مانند آب سرد کن ، یخساز ، وجود مقاومت نوفراست در مقابل برفک ، وجود هوم بار و … است . همچین این یخچال جزو یخچال های سنگین وزن به حساب می آید .

 

بهترین یخچال دوقلو ایرانی و خارجی ۱۴۰۱ چیه ؟

 

 

حالا قراره که ۳ تا از بهترین یخچال فریزر های دوقلو خارجی در سال ۱۴۰۱ را بررسی کنیم .

 

یخچال و فریزر دوقلو خارجب دوو: مدل DES-2915W

 

این دستگاه با گارانتی ۲۴ ماهه به فروش می رسد و از خدمات پس از فروش مناسبی برخورد دار می باشد . رتبه انرژی این یخچال +A است و وزن آن چیزی حدود ۱۰۰ کیلوگرم می باشد .

از قابلیت های خود این یخچال می توان به فیلتر تصفیه آب ، یخساز اتوماتیک ، آب سرد کن ، وجود سیستم کنترل دمای سرمایشی و … اشاره کرد . بر اساس گفته های کارشناسان کمپرسور این یخچال باعث شده تا نسب به کمپرسور های قدیمی ۲۳ درصد برق کمتری مصرف کند .

 

بهترین یخچال دوقلو ایرانی و خارجی ۱۴۰۱ چیه ؟

 

 

یخچال و فریزر دوقلو خارجی ال جی : مدل L&F

 

رتبه مصرف انرژی این یخچال +++A می باشد . از قابلیت ها این یخچال می توان به سیستم عیب یابی هوشمند ، یخساز و آبریز ، انجماد سریع ، نوع سیستم خنک کنندگی ضد برفک و دارای کمپرسور خطی نیز اشاره کرد . این یخچال به مدت ۱۰ سال گارانتی دارد . این ویژگی یک از اصلی ترین دلایل محبوبی این یخچال به شمار می رود .

 

بهترین یخچال دوقلو ایرانی و خارجی ۱۴۰۱ چیه ؟

 

 

یخچال و فریزر دوقلو سامسونگ : مدل ROSSO2

 

این مدل از یخچال های سامسونگ از آن دسته های یخچال دوقلو در بازار است که افراد بسیار زیادی از آن استفاده کردنند و رضایت کامل از این دستگاه داشتند . یک از ویژگی های بارز بهترین مدل یخچال دوقلو سامسونگ ظاهری بسیار ساده و زیبا آ می باشد . رتبه مصرف انرژی این یخچال هم نیز  ++A می باشد .

 

بهترین یخچال دوقلو ایرانی و خارجی ۱۴۰۱ چیه ؟

 

برای تعمیر یخچال تان در کرج ، می توانید با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید . 

 

 

مطالب مرتبط