51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیرکار یخچال در کرج

یخچال وسیله مهم در حین حال حساس است و تعمیر آن میتواند آزار دهنده باشد،ولی با مهارت های لازم می توان آن را به آسانی انجام داد تعمیرکار یخچال در کرج.

حال  با برخی از این مشکلات آشنا میشویم که عبارت ان از:

 استفاده کردن از دفترچه راهنمای خود یخچال:

اول از هرچی بهتر از دفترچه خود یخچال خوانده شود که توسط خوده سازنده نوشته شده،بعد با توجه به آن عمل کنید.

مشکل از سطح یخچال باشد:

معمولا این اتفاق در سطح یخچال رخ دهد،که دچار یخ زدگی میشود،و این مشکل وقتی رخ میدهد که فشار کمپرسور بالا و یا مشکل از خرابی سیستم یخچال باشد،پس وقتی با این مشکل مواجه شدیم بهتر است از تعمیرکار یخچال کمک خواست.

تعمیرکار یخچال در کرج

برسی قطعات مکانیکی یخچال:

بعضی وقت ها اختلال و مشکل در قطعه های مکانیکی یخچال است که شامل(موتورر،فن و کمپرسور و..)هستند،پس اول برسی کنید بببنید همه این قطعات در حال کار کردند هستند یا خیر.

تمیزی فیلترها:

ممکن است در فیلتر ها کثیفی وجود داشته باشد که بهتر است همیشه چک شود،وباید چک کرد که هر دو فیلتر درست کار می کنند و هیچ خرابی ندارد که اگر وجود داشت نیاز به تعمیرکار دارد.

چک کردن سیم برق یخچال:

وقتی با این مشکل رو به رو می شویم که یخچال کار نمیکند، با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید در قدم اول و اولین چیزی که به ذهنمان میرسد و باید برسی شود،این است که سیم برق به درستی وصل شده باشد و یا باید برسی شود که هیچ گونه خرابی یا کشی روی سیم وجود نداشته باشد که دچار این اتفاق افتاده شده باشد.

افتادگی و خرابی درب یخچال:

اگر این اتفاق بیفتد به دلیل سنگین بودن طبقات در درب یخچال است،و به یک عامل دیگرهم بستگی دارد که  درب خراب شود مثل،(واشر درب سکشته یا خرد شده باشد)بعد از مواجه شدن با این اتفاق حتما باید با تعمیرکار تماس گرفته شود وگرنه امکان خرابی بیشتر میشود و کار،کار هر کسی نیست.

 

تعمیرکار یخچال در کرج

 

بوی بد و نامدفوع در یچخال:

این عامل اغلب موقعی به وجود می آید که غذا ها را بدون در،درون یخچال قرار دادیم که برای جلوگیری از آن بهتر است اول به طور مرتب یخچال نمیز شود و مواد خوراکی را با در،درون یخچال قرار داد یا از بوگیر های طبیعی که اسانس دارند استفاده کرد.

 

و کار دیگر که حتما باید به تعمیرکار مراجعه کرد نشتی آب از یخچال است:

این عامل شامل یک مشکل نیست و مشکل های گوناگون میتوانند آن را به وجود بیاورد مانند:(ذوب نشدن برفک های یخچال،گرفتگی لوله تخلیه یخچال و یا وجود مواد غذایی یا اشغال در یخچال)و خب اگر این اتفاق رخ ندخد بدون وفقه باید با تعمیرکا تماس گرفت.

بعضی وقت ها این در ذهن ما رخ میدهد که به صرفه است یخچال های قدیمی را تعمیر کنیم یا خیر:

درمورد این سوال باید بگویم که اگر یخچال شما بیش از 16 سال کار کرده باشد،به احتمال زیاد به دلیل قدیمی بودن قطعات آن قابل تعمیر نیست،و تعمیر آن در شرایطی که مکانیزم آن باعث صرف انرژی برق بیش ازحد میشود و در کنار آن نیاز به تعمیر پی در پی دارد به صرفه نیست و بهتر است اصلا تعمیر نشود،امروزه یخچال فیریزر های جدید با کمترین مصرف انرژی برق جایگزین همه یخچال های قدیمی شده اند.  

تعمیرکار یخچال در کرج

مطالب مرتبط