51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر سیم پیچ موتور یخچال در کرج

سیم پیچی یخچال با همه سیم پیچی هایی که تا حالا دیده اید متفاوت است،این نوع سیم پیچی به دلیل داشتن (خازن و رله) نوع سیم پیچیشان با بقیه فرق دارد،که تعمیر یخچال در کرج این کا را راحت کرده است تعمیر سیم پیچ موتور یخچال در کرج.

 اگر سیم پیچی یخچال شما دچار مشکل شد میی توانید برای مشاوره و تعمیر از مجموعه ما کمک بگیرید.

سیم پیچی یخچال تحت تاثیر کمپرسور یخچال است،و زمانی که یخچال کار نمی کند هر یک از این ها تاثیر گزارند.

اکثرا مشکلاتی که برای لوازم خانگی پیش می آید مخصوصا یخچال فیریزر که از همه حساس تر است،باید با یک مجموعه معتبر و حرفه ای تماس بگیرید،مجموعه ما با بهترین خدمات در خدمت شما است.

تعمیر سیم پیچ موتور یخچال در کرج

چگونه سیم پیچی  یخچال خود را باز کنیم:

سیم پیچی یخچال کار آسانی نیست و در حین حال کار هرکسی نیست،و چون بسیار حساس و سخت است با یک اشتباه کوچک می تواند در یخچال شما اختلال ایجاد کند،وسرما سازی یخچال بستگی به سیم پیچی آن دارد،و اگر سیم پیچی یخچال دچار مشکل شود می تواند کاری کند که یخچال شما به طور مداوم نیاز به تعمیر داشته باشد

در  یخچال های تک فاز سیم پیچی به چه صورت است:

یکی از آسان ترین کمپرسور ها ، موتور های تک فاز هستند که اغلب در یخچال های وجود دارند،به این دلیل که یخچال برای کار کردن نیاز به نیروی زیادی ندارد ، این نوع سیم کشی دارا 3 نوع سیم  است،به رنگ های آبی ، قهوه ای ، سبز و زرد است که هر کدام وظیفه ای دارند.

سیم رنگ قهوه ای که سیم دوم است: از رنگ های مشکی و آبی تشکیل شده ، که به ترموستات یخچال متصل است.سیم سوم که هم رنگ قهوه ای و آبی دارد:این سیم به استارت یخچال متصل است.

تعمیر سیم پیچ موتور یخچال در کرج

سیم اول که مشاهده می شود همان سیمی است ، که یک سر آن به کمپرسور و سر دیگر آن به دوشاخه،این سیم که در بدنه آن که سفید رنگ است ، سیم هایی قرار دارد به رنگ هایی که گفته شده،که هر کدام وظیفه ای دارند.

سیم سبز به زمین وصل می باشد و سیم های آبی رنگ به سیم های سبز منصل اند ، و رنگ قرمز سیم ها همه به گاز وصل هستند.

در هنگام تعمیر یا سیم پیچی باید به این عوامل توجه داشت:

این سیم ها همه در سه پایه تنظیم شده اند ، یکی از این سه پایه ها که بین سیم پیچ اصلی و سیم پیچ راه انداز است مشترک است که نشانگر آن حرف C است ، در پایه دیگه آن که به سیم پیچ اصلی مرتبط می شود با حرف R نشان داده می شود ، وآخرین آن که حرف S را نشان می دهد مربوط به سیم پیچ راه انداز یخچال است.

تعمیر سیم پیچ موتور یخچال در کرج

تعویض و تعمیر سیم پیچ موتور یخچال با مجموعه تعمیر سیم پیچ موتور یخچال در کرج این گونه است:

در این مورد باید بگویم که برای این سیم پیچی موتور یخچال باید از متخصصان و تکنسین های مجرب و ماهر مشوت گرفت و این کار را به آن ها سپرد ، پیشنهاد ما به شما این است که از خدمات تعمیر آنلاین این مجموعه کمک بگیرید تا با بهترین مشاوره ها به شما کمک کنند ، و تعویض سیم پیچ یخچال ها کار آسانی نیست ، که باید به دست افرادی سپرد که در این زمینه بسیار ماهر و با تجربه هستند ، و می توانند به بهترین شکل ممکن آن کار را انجام دهند.

برای تعمیر ترموستات یخچالهای قدیمی کلیک کنید.

مطالب مرتبط