51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر لوازم خانگی در کرج

 

تعمیر یا سرویس دوره ای لوازم خانگی در بیش از ۱۳۰ برند از جمله مهمترین خدماتی است که سرد کرج به شما عزیزان ارائه می دهد. برند های معتبری نظیر سامسونگ، دوو، بوش، هیمالیا، دیپوینت، اسنوا، ال جی، امرسان، پاکشوما و… سرد کرج نمایندگی رسمی بیش از ۱۳۰ برند با سابقه بیش از نیم قرن در استان البرز می باشد.

این شرکت با دارا بودن بیش از ۳۰۰ تکنسین کارآزموده و دوره دیده در سطح استان البرز، روزانه بیش از ۱۰۰۰ مورد تعمیرات لوازم خانگی نظیر یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … با برند های متنوع را تعمیر می نماید .

 

از مهمترین ویژگی های سرد کرج می توان به استفاده از قطعات اصلی و اورجینال شرکتی در تعمیر لوازم خانگی اشاره کرد . از دیگر ویژگی های مجموعه سرد کرج می توان به گارانتی ۶ماهه تعمیرات، خدمات ۲۴ ساعته، تعرفه رسمی اتحادیه و تخفیف های دوره ای این مجموعه بزرگ اشاره نمود. جهت درخواست تعمیر فقط با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید .

 

تعمیر لوازم خانگی در کرج

 

خدمات گسترده تعمیر أنواع لوازم برقی

 

خدمات تعویض، تعمیر و سرویس دوره ای شامل انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروفر، جارو برقی، دستگاه تصفیه آب ،کولرهای آبی و گازی (اسپیلت) می باشد.
مصرف کنندگان به هنگام بروز خرابی در دستگاه ها و لوازم خانگی خود به دنبال افرادی با تجربه جهت تعمیر لوازم خانه در محل زندگی خود هستند. این خدمات به مشتریان در افزایش سرعت رفع عیب دستگاه کمک زیادی می نماید .

در صورتی که دستگاه شما دچار ایراداتی شده است، می توانید از خدمات تعمیر لوازم خانگی در کرج استفاده کنید تا هزینه های تعمیرات خود را به میزان زیادی کاهش دهید .

 

دلایل انتخاب سرد کرج

 

  • پوششدهی بیش از ۱۳۰  برند روز جهان
  • تعیین وقت مبتنی بر تمایل مشتری
  • ضمانت پس از تعمیر تا ۶ ماه
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال شرکتی مرتبط با برند
  • تعمیر در محل مشتری
  • سرویس دوره ای و منظم
  • تعمیر محصولات بدون گارانتی

 

تعمیر لوازم خانگی در کرج

 

خدمات تعمیر لوازم خانگی در کرج

 

 

ابتدا به مهم ترین موضوع در زمان تعمیر لوازم خانگی در کرج اشاره کنیم . حتما برای شما هم پیش آمده است که قصد تعمیر وسیله ای را داشته باشید و تعمیرکار پس ازعیب یابی به شما گفته است .

که نیاز است قطعه ای از دستگاه شما جدا کرده و تعویض نماید . اولین چیزی که به فکر شما می رسد .

که آیا این تشخیص درستی است که قطعه اصلی شما واقعا دیگر کار نمیکند و یا در مرحله دوم با  خود فکر می کنید که آیا تعمیرکار از قطعات اصلی برای تعمیر یدستگاه شما استفاده می کند .

اگر این شرایط برای لوازم خانگی شما پیش بیاید ، تنها راه حل مراجعه به تعمیرگاه نمایندگی اصلی آن دستگاه در کرج می باشد . چرا که در این مکان کارشناسان که با تجربه و دارای مهارت کافی هستند .

به محل اعزام شده و عیب وسیله را به درستی تشخیص داده و در مرحله تعویض قطعات ، فقط از قطعات اورجینال و قیمت مناسب استفاده می کنند . استفاده از قطعات اورجینال سبب می شود تا دستگاه شما درست مثل قبل کار کند و به دیگر قسمت های دیگر آسیبی وارد نکند.

برای تعمیر سیم پیچ موتور یخچال در کرج کلیک شود.

 

تعمیر لوازم خانگی در کرج

مطالب مرتبط