51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر موتور ماشین لباسشویی در کرج

اول ایمنی! لطفاً قبل از شروع هر تعمیری مطمئن شوید که دستگاه خود را خاموش کرده اید و آن را از برق جدا کرده اید، تعمیر موتور ماشین لباسشویی در کرج. در بیشتر موارد، مشکلات موتور در ماشین لباسشویی شما به دلیل فرسودگی برس های کربنی است. اینها طوری طراحی شده‌اند که با قسمت متحرک موتور که آرمیچر نامیده می‌شود، تماس پیدا کرده و نیرو را از آن عبور می‌دهند، اما به مرور زمان از بین می‌روند، بنابراین نیاز به تعویض دارند.

چگونه متوجه می شوید که برس ها فرسوده شده اند؟ اگر دستگاه به طور معمول پر و خالی می شود اما درام نمی چرخد، یا در حال ایجاد نوعی سر و صدای پراکنده است، یا اگر می توانید جرقه هایی را ببینید که از زیر جلوی دستگاه می آید، همه اینها احتمالاً ناشی از فرسودگی است. و شما باید آنها را تعویض کنید. برای تعویض با تعمیر ماشین لباسشویی در کرج تماس بگیرید.

تعمیر موتور ماشین لباسشویی در کرج

بلبرینگ های فرسوده

یاتاقان های فرسوده می توانند بار سنگینی را روی موتور وارد کرده و باعث سوختن زودرس آن شوند. هر یک از یاتاقان‌های گیربکس ماشین لباسشویی، یاتاقان وان یا یاتاقان‌های آستین خود موتور می‌تواند باعث فرسودگی زودهنگام موتور شود. با یاتاقان های آستین موتور، تمیز کردن نادرست موتور باعث تسریع سایش یاتاقان می شود. متأسفانه موتورهای ماشین لباسشویی برای جداسازی و تعمیر طراحی نشده اند، بنابراین باید موتور را تعویض کنید.

تسمه محرک

تسمه‌های محرک ماشین لباس‌شویی، یک تسمه V شکل مشابه تسمه‌هایی که در برخی خودروها استفاده می‌شود، با استفاده معمولی فرسوده شده و نیاز به تعویض دارند. تنظیم کشش تسمه جدید حیاتی است زیرا تسمه خیلی سفت به بلبرینگ های آستین موتور فشار وارد می کند و به آنها آسیب می رساند و منجر به فرسودگی موتور می شود. دفترچه راهنمای دستگاه خاص خود را بررسی کنید، اما ½ تا ¾ اینچ فرورفتگی برای اکثر تسمه های محرک ماشین لباسشویی طبیعی در نظر گرفته می شود.

تعمیر موتور ماشین لباسشویی در کرج

اضافه بار

بارگذاری مداوم وان با لباس یا بارهای نامتعادل باعث تشدید ساییدگی و پارگی تمام یاتاقان های دستگاه و همچنین بارگذاری بیش از حد موتور می شود و باعث گرم شدن بیش از حد و در نهایت سوختن آن می شود. و آن را به طور یکنواخت بار کنید تا از شرایط خارج از تعادل جلوگیری کنید و از وزن توصیه شده سازنده در لباس ها تجاوز نکنید.

برای تعمیر لوازم خانگی در کرج کلیک کنید.

مطالب مرتبط