51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال بلومبرگ

اگر هر نوع خرابی در یخچال بلومبرگ شما پیش آمد، تعمیر یخچال در کرج اینجاست تا یخچال شما تعمیر شده و مثل روز اول کار کند. هنگام تماس گیری با سرد کرج مشکل را کامل برای ما شرح دهید، سپس تکنسین های این مجموعه در کمترین فرصا به خانه شما آمده و بعد از عیب یابی دقیق و گفتم مبلغ کامل به شما، شروع به تعمیر می کند.

تعمیر یخچال بلومبرگ

خدمات پس از فروش یخچال بلومبر به چه صورت می باشد؟

اگر بخچال شما به مشکل برخورد و آن را تازه خریداری کرده بودید، کارت ضمانت هم داشتین به شماره های درون کارت تماس بگیرید تا نمایندگی این محصول این کار را برای شما انجام دهد. در غیر این صورت می توانید با تعمیرگاه های معتبر تماس گرفته تا این مشکل را رفع کنند.

این مجموعه تمامی یخچال ها با هر برندی را با قطعات اورجینال تعمیر می کند. ولی در خصوص به یخچال های بلومبرک، تعمیر یخچال های ساید بای ساید، یخچال تک و یخچال های دوقلو در سرد کرج انجام می شود.

خدماتی که سرد کرج به شما ارائه می کند شامل چیست؟

  • تعویض لاستیک دور درب یخچال
  • یخچال را نصب و راه اندازی می کند
  • تعویض موتور یخچال
  • تعمیر آبریز یخچال و ..
  • تعمیر برد یخچال
  • رفع بوی بد یخچال
  • تعویض فیلتر تصفیه آب

تعمیر یخچال بلومبرگ

اصلا چرا برای تعمیر، انتخاب ما سرد کرج باشد؟

این مجموعه هنگامی که یخچال نیاز به تعویض دارد، از قطعات اورجینال و اصل برای این محصول استفاده می کند، که دارا ضمانت نیز می باشد. تمامی تعمیرکاران و تکنسین های ما دارا تجربه بالا در تعمیر یخچال هستند. برای اطمینان خاطری شما زمان تعمیر یخچال به عهده شماست. سرد کرج تعمیر یخچال  بلومبرگ شما را تا 6 ماه ضمانت می کند.

برای خلاص شدن از بوی بد یخچال راهکار های زیر را بخوانید:

  • ایجاد کردن بوی تازه درون یخچال:

برای این کار فقط نیاز است پنبه ای را به وانیل آغشته کنید، بعد از اتمام این کار آن را درون یخچال به مدت 4 تا 5 ساعت بگذارید. با این کار بوی تازه ای در یخچال به وجود می آید. اگر در خانه وانیل ندارید، پرتقال را برش دهید و در ظرفی بگذارید که درب نداشته باشد و داخل یخچال قرار دهید.

  • دانه های تازه قهوه با یخچال جه می کند؟

برای اینکه جوش­ شیرین بیشتر در یخچال اثر کند، دانه های قهوه را در ظرفی گذاشته و برای 23 ساعت داخل یخچال قرار دهید.

  • جوش شیرین برا رفع بوی بد یخچال:

جوش ­شیرین را در ظرفی قرار دهید و تا 23 ساعت در یخچال بگذارید، جوش ­شیرین بوی بد را به خود جذب می کند و بوی نامطلوب یخچال را از بین می برد. یخچالی با رایحه خوب به شما تحول می دهد.

قبل از انجام دادن موارد بالا نیاز است، یخچال کاملا تمیز شده باشد بعد برای مدتی یخچال را خاموش کنید، طبقات و کشو ها را در بیاورید یخچال را خالی کنیدو بعد از اتمام تمیزی می توانید تمام محصولا را دوباره وارد یخچال کنید. تمامی کشو ها و ظبقات را با آب و صابون کاملا بشویید و بعد از تمام شدن کار آن ها را خشک کرده و داخل یخچال قرا دهید.

برای تعمیر یخچال بکو کلیک کنید.

مطالب مرتبط