51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال بکو

تعمیر یخچال بکو

تعمیر یخچال د کرج آماده هرگونه خدمت رسانی به شما عزیزان است. از مزایا دیگر این مجموعه تعمیر یخچال بکو می باشد، تا تعمیرکاران حرفه ای که سرد کرج دارد یخچال شما را مثل روز اول به شما تحویل می دهد. ضمانت شش ماهه و خدمات پس از فروش تعمیر یکی از مهمترین مزایا، سرد کرج می باشد. تنها کاری که شما می کنید این است که با سرد کرج تماس گرفته و مشکل یخچال خو را گفته و بعد گفتن مبلغ به شما تعمیرکاران با سرعت به منزل شما آمده و بعد از عیب یابی یخچال شما، آن را تعمیر کرده و شما با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

تعمیر یخچال بکو

چه موقع با سرد کرج تماس بگیرید؟

هنگامی که از درب یخچال صدا عجیب و غیر معمول شنیدید، یخچال به صورت یکسره کار می کند در این موقع شما باید بدانید یخچال دچار مشکل نقص در عملکرد شده. اگر کابین یخچال داغ و گرم می باشد در این حال غذا ما سرد نمی شود، یخچال دچار افت در سرما شده است. و برای تعمیر آن مجوموعه ما آماده خدمت رسانی است. یخچال پر از برفک است، در این صورت با یرد کرج تماس بگیرید. در جا میوه ای و طبقات یخچال آب جمع شده یا در مواقعی که بدننه و خود یخچال را لمس می کنید برق شما را می گیرد، وقتی یخچال به پریز وصل است ولی یخچال کار نمی کند. هنگام مواجع شدن با هر یک از مشکلات بالا یاد ای دستگاه را تعمیرکار حرفه ای و مجرب ببیند، و بعد آن را تعمیر کندو تا جای امکان سعی کنید دست به یخچال نزنید یا آن را جا به جا کنید ممکن است مشکل را دو برابر کنید که اینگونه ممکن است، مشکل یخچال بیشتر شود و هزینه آن هم بالا برود

تعمیر یخچال بکو

نمایندگی یخچال بکو:

این نمایندگی به دلیل نداشتن تعمییرکاران حرفه ای در زمینه تعمیر یخچال بکو، مجبور بودند برای تعمیر یخچال خود آن را حمل کرده. و به نمایندگی یخچال بکو ببرند. ( حتی برای مشکلا جزئی و پی پا افتاده) که در این صورت هم هزینه بالا می رفت و ممکن بود. یخچال بیشتر آسیب ببیند. و شما تا مدتی ممکن بود یخچال نداشته باشید، چون تعمیر آن در مدت ها طول می کشید.

امروزه این نمایندگی ها افزایش یافته، که هر زمان یا با هر مشکلی برخوردید، با یک تماس مشکل خو را حل کنید. یخچال خود را در منزل به مدت 1 الی 2 ساعت بعد می توان استفاده کنید و دیگر نیازی نیست مدت ها منتظر تعمیر آن باشید.

فقط در یک صورت یخچال شما باید جا به جا شود، موقعی که یخچال نیاز به قطعه ای دارد که، فقط در کارگاه می باشد و نیاز به تعمیر جدی دارد. بعد از تعمیر آن را بر گرداننده و با دقت زیاد دوباره آن را برای شما نصب می کنند.

برای تعمیر موتور ماشین لباسشویی در کرج کلیک کنید.

مطالب مرتبط