51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در امین آباد کرج

امروزه یخچال ها در هر خانه ای یکی از ابزار های پر کاربردی است که برای حفظ و نگهداریی موادغذایی و نوشیدنی ها مهم می باشد . اگر یخچال شما از هر نوع برندی در امین آباد کرج دچار مشکل شده است ، شاید بهتر باشد آن را تعمیر کنید تا دیگر نیازی به خرید یک یخچال جدید نداشته باشید . در این مقاله به بررسی مراحل تعمیر یخچال در امین آباد کرج می پردازیم .

  • شناسایی مشکل :

در مرحله اول باید مشکل یخچال را شناسایی و پیدا کنید . اگر یخچال شما در شهرک پیام کرج دارای مشکل خنک کننده ، کمپرسور یا موتور و یا فن می باشد ، بهتر است که با یک تعمیرکار مجرب و به تجربه مراجعه کنید .

  • تعیین نقطه قوت تعمیرکار :

پس از مرحله شناسایی مشکل ، بهتر است که تعمیر یخچال را به یک تعمیرکار متخصص و ماهر بدهید .

  • بررسی قیمت ها :

قبل از انجام هرگونه تعمیر ، باید قیمت ها را برای تعمیر یخچال در امین آباد کرج کرج بررسی کنید . البته قیمت ها میتوانند بسته به نوع جزئیات مشکل متفاوت باشند .

یخچال شما از هر نوع مدل و برندی دچار مشکل و یا عیب شد ، با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما پس از گفت و گو با شما عزیزان ، در صورت نیاز تکنسین ها را در سریعترین زمان به محل شما بفرستند . این نکته هم قابل توجه است که تکنسین های سرد کرج بهترین تجهیزات روز را همراه خود دارند . این حرکت می تواند عیب دستگاه را خیلی ساده تر ، آسان تر و سریع تر پیدا کنند و با بروز ترین متد روز دنیا قطعه خراب یخچال تان را تعمیر کنند .

اگر تعمیر قطعه خراب یخچال شما برای تعمیر بصرفه نباشد که وقتی آن را تعمیر کنید ، بعد از چند مدت ، دوباره دچار مشکل می شود ، تعمیرکار با شما مشورت کرده و پس از رضایت شما ، قطعه خراب را با یک قطعه اورجینال ضمانت دار قیمت مناسب تعویض میکند . اگر راضی به تعویض قطعه خراب را نداشته اید ، تعمیرکار موظف است که قطعه خراب یخچال تان را تعمیر کند . میتوانید با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید .

علت های خنک نکردن یخچال چیست ؟

 علت خنک کردن یخچال : عوامل مختلفی برای خنک کردن یخچال می توان پیدا کرد مانند :

  1. کمپرسور دچار مشکل شده است
  2. لاستیک درب
  3. شارژ گاز
  4. خرابی فن یخچال
  5. خراب شدن ترموستات
  6. درب یخچال به مدت طولانی باز بوده باشد

با مراجعه تکنسین ها و چک کردن قطعات بالا علت سرد نکردن در یخچال ها مشخص می شود. قابل توجه است که بخش عمده ای که تکنسین های ما به آن برخورد کردن از شارژ ، ترموستات  و گاز می باشد . زمانی که فراموش کرده باشید درب یخچال را ببندید ، به مرور زمان گرما وارد یخچال شده و مواد غذایی نیز در معرض خطر قرار می گیرند .

تعمیر یخچال در امین آباد کرج

چرا یخچال ها بعد از مدتی خراب می شوند ؟

از آنجایی که قیمت یخچال ها در کشور بالا رفته و شرکت های زیادی پا به بازار گذاشته اند ، تمام محصولات را از حداقل ترین رنج قیمت بازار میتوانید پیدا کنید تا گران ترین . مسلما با خرید یک یخچال ارزان قیمت ، بعد از چند مدت قطعات یخچال دچار خرابی می شوند . سرد کرج برای اینکه شما مبلغ های گزافی را هر چند مدت برای تعمیر یخچال ندهید ، به شما پیشنهاد می دهد که از برند و مدل های معتبر مانند سامسونگ ، ال جی ، هایسنس ، دوو ، بوش و … خریداری کنید تا از قطعات با کیفیت آن اطمینان حاصل داشته باشید .

تعمیر یخچال در امین آباد کرج

برای تعمیر یخچال خود در امین آباد ، با تعمیر یخچال در امین آباد کرج تماس بگیرید .

برای تعمیر یخچال در اسد آباد کرج کلیک کنید.

مطالب مرتبط