51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در حسن آباد کرج

تعمیر یخچال در حسن آباد کرج

به وجود آمدن مشکل در  یخچال می تواند یکی از اتفاقات بدی که برای یک خانواده اتفاق می افتد باشد . چون با خود می گویند که یخچال قابل تعمیر است و یا خیر . اگر قابل تعمیر است ،  هزینه تعمیر آن چقدر است ؟ و یا قیمت یک یخچال جدید چقدر است . متاسفانه در بهره زمانی قیمت یخچال ها بسیار بالا رفته و بیشتر افراد دیگر قادر به خریدن یک یخچال با برند و مدل خوب و خارجی نیستند به همین خاطر سرد کرج تعمیرکارانی را استخدام کرده است تا در هر شرایطی قادر به تعمیر یخچال مشتریان باشند .

پس دیگر نگران خرابی یخچال تان نباشید . در صورت بروز مشکل می توانید با تعمیر یخچال در کرج تماس گرفته . پس از صحبت با مشاوران و کارشناسان سرد کرج . آن ها تعمیرکار های مجرب و با تجربه ای که در منطقه شما مستقر هستند را در سریعترین زمان به منزل شما می فرستند . تعمیرکاران سرد کرج با تجهیزات بروز و خوبی که همراه خود دارند . می توانند عیب یخچال شما را سریعاً پیدا کرده و شروع به تعمیر آن مشکل کنند .

تعمیر یخچال در حسن آباد کرج

زمانی که تعمیر کردن قطعه خراب بصرفه نباشد . یعنی موقعی که آن را تعمیر می کنید ، پس از مدتی ، مجددا خرابی و هزینه های بیشتری همراه خود دارد . تعمیرکار با شما این مسئله را در میان گذاشته . در صورت رضایت شما ، تعمیرکار قطعه خراب را با یک قطعه اورجینال حداقل دارای ۶ ماه ضمانت نامه کتبی تعویض می کند.

اگر دارید این مقاله را مطالعه می کنید . پس قطعا شما ساکن حسن آباد هستید که یخچال تان دچار مشکل و خرابی شده است . نگران نباشید با توضیحاتی که در متن بالا داده ایم می توانید با تعمیر یخچال در حسن آباد کرج تماس بگیرید .

آیا می توانیم بدون تخصص یخچال مان را تعمیر کنیم ؟

این کار علاوه بر اینکه نیازمند قطعات و تجهیزات مناسب است بلکه نیازمند دانش فنی بالا و آشنایی با انواع یخچال فریزر است . بنابراین افرادی که تجربه کافی در این زمینه را ندارند ، نمی توانند

یخچال خود را تعمیر و یا سرویس کنند . امکان دارد مشکل جزئی باشد و با کمترین زمان و هزینه تعمیر شود . ولی تعمیر آن توسط مصرف کننده مشکلات بیشتری به همراه دارد و هزینه را دو چندان می کند .

تعمیر یخچال در حسن آباد کرج

دلیل بهتر بودن تعمیر یخچال در منزل چه چیزی است ؟

تقریبا همه یخچال ها برای بزرگ بودنشان ، وزن سنگینی دارند و نمی توان برای هر تعمیرات ، آن را به تعمیرگاه منتقل کرد . برای همین تکنسین های سرد کرج این توانایی را دارند که بدون منتقل کردن یخچال شما ، آن را به بهترین شکل ممکن تعمیر کرده و در صورتی که تعمیر قطعه بصرفه نباشد ، قطعه تعویض شده را با حداقل ۶ ماه ضمانت برای شما قرار می دهد . ممکن است که یخچال شما به دلایلی غیر قابل تعمیر در محل باشد . در آن صورت تعمیرکاران در سریعترین ششکل یخچال شما به کارگاه سرد کرج منتقل کرده و در کمتر از ۲۴ ساعت آن را به شما تحویل می دهند .

پس آن را به تعمیرگاه سرد کرج منتقل کرده و ۵ الا ۶ روز کاری یخچال شما را تحویل می شود .

برای تعمیر یخچال در حاجی آباد کرج کلیک کنید.

مطالب مرتبط