51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در حصارک بالا کرج

سرد کرج با بیش از نیم قرن سابقه در تعمیر یخچال در کرج و حومه و دارای ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش و دارای تکنسین های مجرب و کار درست و با تجربه ، همیشه سعی دارد که رضایت کامل مشتری اولویت آن ها در شرکت باشد . برای همین سرد کرج یک تیم از بهترین تکنسین های خود را که در حصارک بالا فعالیت می کنند را برای شما ساکنان حصارک بالا فراهم کرده تا در صورت مشکل برای یخچال هایتان از هر برند و مدلی چه برند های داخلی و خارجی را برای شما تعمیر میکنند .

تعمیر یخچال در حصارک بالا کرج

پس اگر در کرج زندگی می کنید و ساکن حصارک بالا هستید و یخچال تان دچار خرابی و یا هر مشکلی شده است با ما تماس بگیرید  تا مشاوران ما با شما صحبت کرده و در صورت نیاز به تکنسین های تعمیر یخچال در حصارک بالا کرج اطلاع داده می شود ، آن ها با سریعترین زمان ممکن خود را به محل شما رسانده و با تجهیزات بروز یخچال تان را عیب یابی و پس از آن شروع به تعمیر آن می کنند .

بعضی از برند های یخچال هستند که اگر دستگاه دچار ایراد شود در صفحه نمایشی که دارند یک کد عددی به آن ها نشان داده می شود که نشان دهنده یک قسمت از عیب یخچال است یخچال بوش یکی از آن برند ها است . تعمیر یخچال در حصارک بالا کرج .

ارور یا کد خطا یخچال چیست؟

 یکی از جدیدترین روش های تشخیص مشکل یخچال ها (اغلب در یخچال های بوش) ، وجود سیستم تشخیص عیب و ایراد این یخچال است . این سیستم به گونه ای طراحی شده است تا با نمایش کد مخصوص خطا ، ما را در پیدا کردن سریع قطعه خراب کمک می نماید . تعمیر یخچال در حصارک بالا کرج ارور و یا خطا بیشتر در مدل های یخچال بوش نشان داده می شود که یخچال دارای صفحه نمایش LCD می باشد . همچنین در سایر مدل ها ممکن است فقط صداری آلارم شنیده شود .

تعمیر یخچال در حصارک بالا کرج

کد خطا ها به صورت حروف انگلیسی نمایش داده می شوند که هر خطا دارای پیام های مختلفی است .

خطرناک ترین کد خطا یخچال چیست؟

می توان گفت از خطرناکترین کد های یخچال ،E10 می باشد . ارور E۱۰ یخچال اشاره به خرابی ماژول ها یا کلا وجود عیب و ایراد در برد الکترونیکی یخچال دارد .

برخی خدمات سرد کرج برای مشتریان

  • تعویض موتور
  • تعمیر برد
  • تعویض لاستیک دور درب یخچال
  • تعویض فیلتر تعمیر و تعویض شیر برقی
  • تنظیم ترموستات
  • تعویض المنت دیفرانت
  • تعویض ترمودیسک
  • تعویض/ تعویض ترموستات 

علایم خرابی ترموستات یخچال  

خرابی ترموستات یخچال علاوه بر اینکه دچار عملکرد بد و خرابی مواد غذایی شده ، بلکه میزان برق و استحلاک دستگاه را به مقدار قابل توجهی بالا می برد . پس بهتر است علایم خرابی ترموستات را بدانیم تا در صورت بروز مشکل آن را هرچه سریع برطرف کنیم.

  1. بالا رفتن دمای یخچال فریزر
  2. ثابت نبودن دمای یخچال
  3. یخچال تمام مدت کار کند
  4. یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال
  5. کار نکردن کمپرسور با وجود روشن بودن لامپ یخچال

برای تعمیر یخچال در حسن آباد کرج کلیک کنید.

مطالب مرتبط