51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در حصارک کرج

سرد کرج که تخصصش در تعمیر یخچال در کرج می باشد ، در هر منطقه تیمی از بهترین و مجرب ترین تکنسین ها را در آنجا قرار داده است چون که یخچال یک دستگاه ضروری برای انسان هاست که اگر این دستگاه دچار خرابی شود مواد غذای ، میوه جات ، سبزیجات ، لبنیات و … خراب می شوند تعمیر یخچال در حصارک کرج . در صورت مشکل برای یخچالتان از هر نوع برند و مدلی ، تکنسین های ما در اسرع وقت خود را با بهترین و بروز ترین تجهیزات به محل شما رسانده و پس از عیب یابی یخچال ، شروع به تعمیر آن می کند .

در صورت خرابی یخچال ، قبل از تعمیر خودسرانه ، حتما با مشاوران ما تماس گرفته تا مشکل دستگاه شما را بدانند . چون ممکن است مشکل از تنظیمات یخچال باشد و با یک هزینه خیلی جزعی تعمیر شود . به همین خاطر چون شما دانش تخصصی تعمیر یخچال را ندارید ممکن است فقط خرابی را بیشتر کنید . پس از گفت و گو با مشاوران ، به شما کمک می کنند که تنظیمات یخچالتان را درست کنید . در صورت نیاز تکنسین های تعمیر یخچال در حصارک کرج به خانه شما بفرستند .

تعمیر یخچال در حصارک کرج

علت های خراب شدن یخچال

با توجه به سخت کار بودن یخچال ، ممکن است دچار عویب و مشکلاتی شود که نیاز به تعمیر داشته باشید . بروز خرابی میتواند دلایل زیادی داشته باشد به همین دلیل یکی از توصیه هایی که باید به آن توجه داشت این است که بدون دانش قبلی و تجربه کافی اقدام به تعمیر یخچالتان نکنید . چون ممکن است فقط هزینه تعمیر را بیشتر کنید . افراد متخصص در این رشته می توانند با تشخیص علت های خراب شدن یخچال به طور دقیق ، به تعمیر آن بپردازید و این کار را با کمترین هزینه ممکن انجام دهند . در ادامه به علت خراب شدن یخچال می پردازیم . مجددا تاکید میکنیم که برای تعمیر یخچال حتما از تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید .

  • خرابی موتور یا کمپرسور
  • برفک
  • باز ماندن درب یخچال
  • روشن نشدن یخچال
  • پرصدا کار کردن یخچال
  • ترموستات
  • کمبود مایع خنک کننده
  • اختلال در جریان برق ورودی

تعمیر یخچال در حصارک کرج

خدمات پس از فروش

پس از تعمیر یخچال در حصارک کرج ، تعمیر قطعه و یا تعویض آن با قطعه اورجینال ، تعمیرکار به شما یک برگه ضمانت نامه کتبی ۶ ماهه به شما مشترین عزیز تقبل می کند تا در صورت بروز دوباره مشکل بتوانید از خدمات آن گارانتی بهره مند شوید . اگر ضمانت نامه را گم کرده اید ، تاریخ آن به پایان رسیده است و یا هر چیز دیگری ، نگران نباشید سرد کرج یخچال شما را با بهترین متد روز دنیا و با کمترین هزینه تعمیر می کند .

تعمیر یخچال در منزل

به دلیل اینکه بیشتر افراد در ساختمان ها مسکونی زندگی می کنند ، حمل و نقل دستگاه قطعا خیلی سخت می باشد. تکنسین های سرد کرج ، پس از تماس شما با ما ، با سریعترین  زمان خودشان را به منزل شما می رسانند که تا دیگر نیاز نباشد تا هزینه های بیشتری مبنا بر تعمیر کردن یخچال پرداخت کنید . ترافیک های بسیار زیاد هم زمان زیادی را برای تعمیر صرف می کنند . شما هم میتوانید تعمیرکار را درحال تعمیر یخچال در حصارک کرج را بررسی کرده که اگر تعمیر قطعه بصرفه نباشد و بعد از مدتی دوباره خراب ی شود و هزینه های بیشتری به همراه دارد، در صورت تعویض قطعه خراب با قطعه اورجینال که دارای ۶ ماه ضمانت است  ،  شما در آنجا حضور دارید و پس از تعویض ، تعمیرکار به شما یک ضمانت نامه کتبی می دهد تا بتوانید از خدمات سرد کرج بهره مند شوید . 

برای تعمیر یخچال در حصارک بالا کرج کلیک کنید.

مطالب مرتبط