51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در حیدر آباد کرج

 

تعمیر یخچال در حیدر آباد کرج

خراب شدن یخچال می تواند یکی از اتفاقات ناخوشایند که برای یک خانواده اتفاق می افتد باشد . چون با خود می گویند که خرابی یخچال قابل تعمیر است و یا خیر . اگر قابل تعمیر است ،  هزینه تعمیر آن چقدر است ؟  یا قیمت یک یخچال نو چقدر است ؟ . متاسفانه در این بهره زمانی قیمت یخچال ها بسیار بالا رفته و بیشتر افراد دیگر قادر به خریدن یک یخچال با برند خیلی عالی و خارجی نیستند .

به همین دلیل سرد کرج تکنسین هایی را استخدام کرده است تا در هر شرایطی قادر به تعمیر یخچال از هر نوع مدل و برندی برای مشتریان باشند . پس دیگر نگران خرابی یخچال تان نباشید . در صورت بروز مشکل می توانید با تعمیر یخچال در کرج تماس گرفته .

پس از مشاوره با کارشناسان سرد کرج . آن ها تکنسین های با تجربه که در منطقه شما مستقر هستند را در سریعترین زمان به منزل شما می فرستند . تکنسین سرد کرج با تجهیزات بروز و خوبی که همراه خود دارند . می توانند عیب یخچال شما را سریعاً پیدا کرده و شروع به تعمیر آن کنند .

زمانی که تعمیر کردن قطعه خراب بصرفه نباشد . یعنی زمانی که آن را تعمیر می کنید ، پس از مدتی مجددا خراب و هزینه های بیشتری همراه خود دارد . تعمیرکار با شما این مسئله را در میان گذاشته . در صورت رضایت شما ، تعمیرکار قطعه خراب را با یک قطعه اورجینال حداقل دارای ۶ ماه ضمانت نامه کتبی تعویض می کند .

اگر دارید این مقاله را مطالعه می کنید . پس قطعا شما ساکن حیدر آباد هستید که یخچال تان دچار خرابی شده است . نگران نباشید با توضیحاتی که در متن بالا داده ایم می توانید با تعمیر یخچال در حیدر آباد کرج تماس بگیرید .

 

تعمیر یخچال در حیدر آباد کرج

 

چند دلیل درباره خراب شدن یخچال ها

 

۳ مورد از مهمترین علت های خرابی یخچال ها :

 

  • معیوب شدن موتور و یا کمپرسور یخچال

 

موتور یکی از بخش های مهم موجود در قطعات یخچال به حساب می آید . کمپرسور یا موتور یخچال وظیفه انجام فرآیند سرما دهی و خنک سازی محفظه داخلی یخچال را در دست دارد . بدون وجود این قطعه می توان گفت کارکرد و عملکرد یخچال مقدور نمی باشد .

این قطعه در قسمت های پایین و پشت  یخچال قرار گرفته است که به رنگ مشکی مانند می باشد . به همین دلیل یکی از عوامل خرابی یخچال ها به معیوب شده قطعه موتور و یا کمپرسور می باشد . در صورت بروز مشکل حتما به تعمیر یخچال در حیدر آباد کرج تماس بگیرید .

 

تعمیر یخچال در حیدر آباد کرج

 

  • روشن نشدن خازن های یخچال

 

 خراب شدن خازن یخچال ، یخچال با مشکل روبرو می شود و با  روشن نشدن چرخه تبرید یخچال شروع نشده و این امر باعث می شود یخچال کار نکند . در برخی اوقات با خراب شدن مخازن ها و یخچال حتی روشن نمی شود .

 

  • کثیف شدن کویل های کندانسور

 

 کثیف شدن کویل های کندانسور که در پشت یخچال قرار دارند ، ممکن است گرما به درستی از بین نرود و این کار باعث می شود که یخچال خنک نشود . در بعضی اوقات این خرابی باعث از کار افتادن یخچال می شود . پس اگر می خواهید یخچال هایتان همیشه به خوبی کار کنند ، با تعمیر یخچال در حیدر آباد کرج تماس بگیرید .

 برای تعمیر یخچال در حصارک کرج کلیک کنید.

مطالب مرتبط