51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در دهقان ویلا کرج

اگر در هر زمانی و در هر جای البرز هستید ، یخچال تان از هر برندی دچار خرابی و عیب شد ، نگران نباشید ، سرد کرج که در حوضه تعمیر یخچال در کرج مشغول به کار می باشد . تصمیم گرفته است تا در تمامی محلات کرج ، حومه و تعمیر یخچال در دهقان ویلا کرج گروهی از بهترین ، با تجربه ترین ، مجرب ترین و قابل اعتماد ترین تعمیرکاران را در این نواحی مستقر می کند .

امروزه یخچال ها یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین لوازم خانگی در هر خانه به حساب میایند . اگر این دستگاه دچار مشکل و یا خرابی شود ، می تواند زیان های بسیار زیادی به بار بیارد .

برای مثال اگر قطعه ای از یخچال شما خراب شود ، ممکن است که به دیگر نقاط یخچال آسیب وارد کند و باعث هزینه های بیشتر شود . با خرابی یخچال ، تمامی مواد غذایی موجود در یخچال خراب می شود و یخچال بو میگیرد . گوشت ها ، مرغ ها ، لبنیات ، میوه جات و سبزیجات .

 

تعمیر یخچال در دهقان ویلا کرج

 

برای اینکه بهترین بازخورد را بتوانید از یخچال خود بگیرید ، لازم است که یخچال شما سالم بوده تا بتواند عملکرد صحیح و مناسبی داشته باشد . در صورتی که یخچال به خوبی نگه داری نشود ، عمر آن یخچال به طور منطقی کوتاه تر می شود .

پس به همین دلیل سرد کرج به شما پیشنهاد می کند تا حداقل هر ۶ ماه یک بار یخچال خود را تعمیر کنید . اگر هر موقع در هر جای کرج بخواهید یخچال خود را سرویس و یا اگر دچار خرابی شده است تعمیر کنید ، حتما با تعمیر یخچال در دهقان ویلا کرج تماس بگیرید .

نگهداری از یخچال

 

تعمیر یخچال در دهقان ویلا کرج

 

نگهداری درست از یخچال میتواند عمر آن را افزایش بدهد و همچنین مصرف انرژی راهم کاهش دهد . در ادامه تعدادی از نکات مهم برای نگهداری از یخچال برای شما بیان می کنیم .

  • دوره های تمیز کردن منظم : یخچال ها حداقل باید هفتگی یا ماهیانه تمیز شوند . برای این منظور می توانید از محلول شوینده خاص برای تمیز کردن یخچال استفاده کنید .
  • استفاده از برق مناسب : یخچال باید یک پریز اختصاصی و مطابق با مشخصات فنی داشته باشد . همچنین باید اطمینان داشت که سیم برق و پلاگ از خرابی جلوگیری شده است .
  • دمای مناسب : دمای مناسب تمامی یخچال ها برای نگهداری از مواد غذایی باید بین ۲-۸ درجه سلسیوس باشد .
  • دوره های تعویض فیلتر : فیلتر هوای یخچال باید حداقل هر ۶ ماه یک بار تعویض شود . این کار باعث می شود کیفیت هوا بهبود و بوی بد کاهش یابد .

برای تعمیر یخچال در خرمدشت کرج کلیک کنید.

 

 

تعمیر یخچال در دهقان ویلا کرج

 

مطالب مرتبط