51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در زور آباد کرج

اگر در هر زمانی و در هر جای البرز هستید ، یخچال تان از هر برندی دچار خرابی و عیب شد ، نگران نباشید ، سرد کرج که در حوضه تعمیر یخچال در کرج مشغول به کار می باشد . تصمیم گرفته است تا در تمامی محلات کرج ، حومه و تعمیر یخچال در زور آباد کرج گروهی از بهترین ، با تجربه ترین ، مجرب ترین و قابل اعتماد ترین تعمیرکاران را در این نواحی مستقر می کند .

امروزه یخچال ها یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین لوازم خانگی در هر خانه به حساب میایند . این دستگاه دچار مشکل و یا خرابی شود ، می تواند زیان های بسیار زیادی به بار بیارد . برای مثال اگر قطعه ای از یخچال شما خراب شود ، ممکن است که به دیگر نقاط یخچال آسیب وارد کند و باعث هزینه های بیشتر شود . با خرابی یخچال ، تمامی مواد غذایی موجود در یخچال خراب می شود و یخچال بو میگیرد . گوشت ها ، مرغ ها ، لبنیات ، میوه جات و سبزیجات .

 

 

تعمیر یخچال در زور آباد کرج

 

. برای اینکه بهترین بازخورد را بتوانید از یخچال خود بگیرید ، لازم است که یخچال شما سالم بوده تا بتواند عملکرد صحیح و مناسبی داشته باشد . در صورتی که یخچال به خوبی نگه داری نشود ، عمر آن یخچال به طور منطقی کوتاه تر می شود . پس به همین دلیل سرد کرج به شما پیشنهاد می کند تا حداقل هر ۶ ماه یک بار یخچال خود را تعمیر کنید . هر موقع در هر جای کرج بخواهید یخچال خود را سرویس و یا اگر دچار خرابی شده است تعمیر کنید ، به تعمیر یخچال در زور آباد کرج تماس بگیرید . 

بعضی از خدمات ما در تعمیر یخچال در زور آباد کرج  

رفع آبریزی یخچال فریزر

تعویض لاستیک دور درب یخچال فریزر

تعویض موتور یخچال

رفع بود بد یخچال فریزر

تعویض برد الکترونیکی یخچال

نصب و راه اندازی یخچال فریزر

 

 

تعمیر یخچال در زور آباد کرج

 

 

چرا یخچال ها بزودی خراب می شوند ؟

 

از آنجایی که قیمت یخچال ها در کشورمان بالا رفته و شرکت های زیادی پا به میدان گذاشته اند ، تمام محصولات را از حداقل ترین رنج قیمت بازار میتوانید پیدا کنید تا گران ترین . مسلما با خرید یک یخچال ارزان قیمت ، طبیعتا بعد از چند وقت قطعات یخچال دچار خرابی می شوند . سرد کرج برای اینکه شما مبلغ های گزافی را هر چند وقت برای تعمیر یخچال ندهید ، به شما پیشنهاد می دهد که از برند های معتبر مانند سامسونگ ، ال جی ، هایسنس ، دوو ، بوش و … خریداری کنید تا از قطعات با کیفیت آن اطمینان حاصل داشته باشید .

 

علت های خراب شدن یخچال

 

  • اختلال در جریان برق ورودی
  • خرابی موتور یا کمپرسور
  • روشن نشدن یخچال
  • پرصدا کار کردن یخچال
  • باز ماندن درب یخچال
  • کمبود مایع خنک کننده

برای تعمیر یخچال در دهقان ویلا کرج کلیک کنید.

 

 

تعمیر یخچال در زور آباد کرج

مطالب مرتبط