51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در سازمان آب کرج

سرد کرج با بیش از نیم قرن سابقه در رابطه با خدمات رسانی به مشتریان عزیز که یکی از فعالیت هایش تعمیر یخچال در سازمان آب کرج می باشد . این شرکت دارای ضمانت نامه کتبی ، خدمات پس از فروش و در صورت خرابی قطعه ، تعویض با قطعه اورجینال .

اگر ساکن منطقه سازمان آب هستید و یخچال شما از هر کدام از برند ها و مدل ها دچار مشکل و یا عیب شده است ، حتما با تعمیر یخچال در کرج تماس گرفته تا مشاوران ما پس از مشاوره و گفت و گو با شما ، در صورت نیاز به تعمیر ، تعمیرکاران قابل اعتماد و مجرب سرد کرج را به منزل شما فرستاده و با تجهیزات عیب یابی و تعمیر روز دنیا .

قطعه دچار مشکل یخچال شما را عیب یابی کرده و با بهترین متد روز تعمیر می کند . زمانی که تعمیر قطعه خراب بصرفه نباشد ، تعمیرکار با شما مشورت کرده ، و پس از رضایت شما قطعه خراب را با قطعه اورجینال و قیمت مناسب تعویض می کند . چون بعد از تعمیر قطعه خراب ، ممکن است بعد از اندکی دوباره دچار عیب شود که این عمل ، عمل درست و بصرفه ای نمی باشد .

 

تعمیر یخچال در سازمان آب کرج

 

امروزه نگه داری از سبزیجات ، میوه جات ، ، لبنیات ، مواد غذایی ، دارو ها و … که از نیاز های انسان ها هستند باید از یخچال استفاده نمود . و گرنه دچار خرابی و کپک زدگی می شوند .  پس سرد کرج پیشنهاد می کند ، تا جایی که امکان هست هر ۶ ماه یخچال خود را سرویس کنید .اگر برای سالم نگه داشتن یخچال خود نیاز به سرویس آن دارید ، حتما با تعمیر یخچال در سازمان آب کرج تماس بگیرید .

 موتور یخچال چیست ؟

موتور یکی از بخش های مهم موجود در قطعات یخچال به حساب می آید . کمپرسور یا موتور یخچال وظیفه انجام فرآیند سرما دهی و خنک سازی محفظه داخلی یخچال را در دست دارد . بدون وجود این قطعه می توان گفت کارکرد و عملکرد یخچال مقدور نمی باشد .

این قطعه در قسمت های پایین و پشت  یخچال قرار گرفته است که به رنگ مشکی مانند می باشد . به همین دلیل یکی از عوامل خرابی یخچال ها معیوب شدن قطعه موتور و یا کمپرسور می باشد . در صورت بروز مشکل حتما به تعمیر یخچال در سازمان آب کرج تماس بگیرید .

 

تعمیر یخچال در سازمان آب کرج

 

۲ علت مهم در خرابی یخچال

  • خرابی ترموستات

یکی دیگر از عوامل خرابی یخچال ها ، خراب شدن ترموستات یخچال می باشد . ترموستات دمای محفظه داخلی یخچال را تنظیم می کند . این قطعه با ارسال فرمان به موتور یخچال ، روشن  خاموش شدن آن را مدیریت می کند . در صورت خرابی این قطعه برای داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش ، حتما با سرد کرج تماس بگیرید .

  • کثیف شدن کویل های کندانسور

 کثیف شدن کویل های کندانسور که در پشت یخچال قرار دارند ، ممکن است گرما به درستی از بین نرود و این کار باعث می شود که یخچال خنک نشود . در بعضی اوقات این خرابی باعث از کار افتادن یخچال می شود.  پس اگر می خواهید یخچال هایتان همیشه به خوبی کار کنند ، با سرد کرج تماس بگیرید .

برای تعمیر یخچال در زیبادشت کرج اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط