51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در سلطان آباد کرج

 

تعمیر یخچال در سلطان آباد کرج

یخچال ها یکی از مهمترین نیاز های هر خانه ای به حساب می آید . فرض کنید این نیاز دچار مشکل و یا عیب شود ، این عمل می تواند مشکلات زیادی به بار بیاورد . بری مثال اگر قطعه ای از یک یخچال دچار خرابی شود ، پس از چند روز ، خرابی را به قطعات سالم منتقل می کند . یا مواد غذایی موجود در یخچال خراب و کپک می زنند .

سرد کرج به مشتریانش پیشنهاد می کند که برای جلوگیری از هزینه های اضافی ، حداقل هر ۶ ماه یکبار یخچال خود را سرویس کنند .

برای سرویس کردن یخچال خود می توانید با سرد کرج تماس بگیرید . مشاوران ما با شما صحبت کرده ، در صورت نیاز اگر یخچال شما آسیب دیده باشد . تکنسین های خود را در سریعترین زمان به منزل شما می فرستند .

یکی از ویژگی های سرد کرج ، قرار دادن تکنسین های با تجربه ، مجرب و آموزش دیده در تمامی محلات کرج و حومه می باشد . اگر یخچال شما خراب شود ، در هر جایی از کرج و سلطان آباد باشید گروهی از بهترین تکنسین ها را  برای تعمیر یخچال در سلطان آباد کرج می فرستند .

 

تعمیر یخچال در سلطان آباد کرج

 

تکنسین ها بهترین و جدیدترین تجهیزات را همراه خود دارند که بتوانند در زمان کم عیب یخچال شما را پیدا کرده و پس از آن شروع به تعمیر آن کنند . اگر تعمیر قطعه خراب بصرفه نباشد ، یعنی بعد از تعمیر ، پس از مدتی مجددا خراب شود . قطعا این کار عاقلانه نمی باشد .

تعمیرکار سرد کرج پس از رضایت شما مشتریان عزیز قطعه خراب را با قطعه اورجینال و با قیمت منصفانه تعویض می کند . تمامی قطعات اورجینال سرد کرج دارای ضمانت نامه کتبی و حداقل ۶ ماه گارانتی دارند .

 

تعمیر یخچال در سلطان آباد کرج 

سرد کرج مرکز تعمیر یخچال در مناطق

تکنسین های یخچال و فریزر سرد کرج قابل اعتماد ، با کیفیت ترین و مقرون بصرفه ترین سرویس های مربوط به تعمیر یخچال را به مشتریان گرامی سلطان آباد را ارائه می دهند .

خدمات این تعمیرکاران شامل تعمیر و سرویس یخچال فریزر  ، نصب و راه اندازی دستگاه شارژ کردن گاز یخچال  فریز  و … می باشد . آنها به دلیل تجربه بالا و زیادی که در این کار دارند ، میتوانند انواع مشکلات و عیوب به وجود آمده در یخچال فریزر شما را به سرعت تشخیص داده و آنها را برطرف کنند .

مزایای خدمات سرد کرج

  • خوش قولی ، وقت شناسی ،خوش برخوردی و…
  • ضمانت تعمیرات و تعویض
  • استفاده از قطعات اصلی و ضمانت دار
  • داشتن تکنسین های مجرب
  • تعمیرات انجام شده با منصفانه ترین قیمت
  • تعمیر یخچال در کرج

 برای تعمیر یخچال در سازمان آب کرج اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط