51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در شعبان آباد کرج

سرد کرج با بیش از نیم قرن سابقه در رابطه با خدمات رسانی به مشتریان عزیز جزؤ یکی از نمایندگی ها تعمیر یخچال در شعبان آباد  کرج می باشد . این شرکت دارای ضمانت نامه کتبی ، خدمات پس از فروش و در صورت خرابی قطعه ، تعویض با قطعه اورجینال .

 

تعمیر یخچال در شعبان آباد کرج

 

اگر در کرج زندگی میکنید و از ساکنان شعبان آباد هستید ، سرد کرج یک تیم از تکنسین های مجرب و قابل اعتماد را فقط برای تعمیر یخچال در شعبان آباد کرج قرار داده است . اگر هر موقع در هر جای شعبان آباد ، یخچال شما از هر نوع برند و مدلی دچار مشکل و یا عیب شد ، با ما تماس بگیرید . تا مشاوران ما پس از گفت و گو با شما عزیزان ، در صورت نیاز تکنسین ها را در سریعترین زمان به محل شما بفرستند . تکنسین های سرد کرج بهترین تجهیزات روز را همراه خود دارند .

این عمل می تواند عیب دستگاه را خیلی آسان تر و سریع تر پیدا کنند و با جدید ترین متد روز دنیا قطعه خراب یخچال تان را تعمیر کنند . اگر تعمیر قطعه خراب یخچال شما برای تعمیر بصرفه نباشد . که وقتی آن را تعمیر کنید ، بعد از چند مدت ، دوباره دچار مشکل می شود . تعمیرکار با شما مشورت کرده و پس از رضایت شما ، قطعه خراب را با یک قطعه اورجینال ضمانت دار قیمت مناسب تعویض میکند .

نگه داری درست از یخچال

 یکی از نیاز های اساسی انسان ها امروزه نگه داری از سبزیجات ها ، لبنیات ، مواد غذایی ،میوه جات ، دارو ها و … هستند که باید از یخچال سالم استفاده کرد . برای اینکه بتوانید بهترین بازخورد را از یخچال خود بگیرید ، لازم است که یخچال شما سالم بوده تا بتواند عملکرد صحیح و مناسبی داشته باشد . در صورتی که یخچال به خوبی نگه داری نشود ، عمر آن یخچال به طور منطقی کوتاه تر می شود . پس به همین دلیل سرد کرج به شما پیشنهاد می کند تا حداقل هر ۶ ماه یک بار یخچال خود را تعمیر کنید . اگر هر موقع در هر جای کرج بخواهید یخچال خود را سرویس و یا اگر دچار خرابی شده است تعمیر کنید ، حتما با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید .

دلایل خنک نشدن یخچال چه چیزی است ؟ 

 

تعمیر یخچال در شعبان آباد کرج

 

خنک نکردن یخچال می تواند دلایلی زیادی داشته باشد . به عنوان مثال شارژ گاز تمام شده باشد ، فن دچار مشکل شده باشد ، اگر لاستیک دور درب خراب باشد ، در باز خواهد ماند و هوای سرد از آن خارج می شود ، کمپرسور و یا موتور دچار مشکل شده باشد و همچنین خرابی ترموستات .

با مراجعه تکنسین ها و چک کردن قطعات بالا علت عدم سرما در یخچال ها مشخص می شود. قابل توجه است که بخش عمده ای که تکنسین های ما به آن برخورد کردن از ترموستات و شارژ و گاز می باشد.

برای تعمیر یخچال در شاهین ویلا کرج اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط