51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در شهرک فرهنگیان کرج

اگر در کرج زندگی می کنید و ساکن شهرک فرهنگیان باشید ، ممکن است یخچال تان دچار مشکل شود . در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل برای لوازم خانگی شما مخصوصا یخچال از هر نوع برند و مدلی ، با تعمیر یخچال در شهرک فرهنگیان کرج تماس بگیرید .

امروزه لوازم خانگی نقش مهمی در زندگی ما انسان ها دارند . آن ها کار ها را برای ما بسیار راحت و آسوده خاطر می کنند و ما به شدت به آن ها نیازمندیم . یخچال یکی از این لوازم پر کاربرد مفید در هر خانه ای می باشد . حال فرض کنید این نیاز دچار مشکل و یا خرابی شود . این کار می تواند بسیار زیان آور باشد .  مواد غذایی موجود در یخچال خراب و کپک می زند و هزینه های بسیار بالایی  باید صرف تعمیر یخچال شود .

پس برای اینکه یخچال شما با همچین مشکلاتی روبرو نشود ، با تحقیق کارشناسان سرد کرج ، یخچال تان را باید حداقل هر ۶ ماه یکبار سرویس کنید . با اینکار اگر قطعه ای احتمال خرابی اش وجود داشته باشد آن ها سریعا آن را تعمیر کرده تا دیگر هزینه های بالایی را پرداخت نکنید . اگر قصد تعمیر یخچال خود را دارید ، حتما با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید .

تعمیر یخچال در شهرک فرهنگیان کرج

پس از تماس با کارشناسان ما ، در صورت نیاز تکنسین هایی که در شهرک فرهنگیان مستقر می باشند را در سریع ترین زمان به منزل شما می فرستند . آن ها با تجهیزات بروز و عالیی که همراه خود دارند . می توانند عیب یخچال شما را در سریعترین زمان پیدا کرده و شروع به تعمیر آن کنند . در مواقعی تعمیر قطعه خراب اصلا به صرفه نمی باشد . چرا ، چون که پس از تعمیر آن ، پس از مدتی مجددا شاهد خرابی او می شوید . به همین دلیل تعمیرکار با شما مشورت کرده و پس از رضایت شما قطعه خراب را با قطعه اورجینال ضمانت دار تعویض می کند .

چرا سرد کرج تعمیر یخچال در منزل را پیشنهاد می کند ؟

از آنجایی که اکثر افراد در خانه های آپارتمانی زندگی می کنند . همچنین به دلیل سنگین بودن یخچال ها ، ترافیک های شهری و هزینه های حمل و نقل و … سرد کرج تصمیم گرفته تا در تمامی نقاط کرج و حومه تعدادی از بهترین ، مجرب ترین ، با تجربه و با استعداد ترین تکنسین ها را استخدام کرده و در آن جا مستقر کند .

با این کار هزینه های شما هم نیز بسیار کمتر می شود . تعمیرکاران همراه خود اکثر قطعات و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر یخچال در شهرک فرهنگیان کرج را دارد .

تعمیر یخچال در شهرک فرهنگیان کرج

دلایل خنک نشدن یخچال چه چیزی است ؟ 

برای تعمیر یخچال خود با تعمیر یخچال در شهرک فرهنگیان کرج تماس بگیرید .

خنک نکردن یخچال می تواند دلایلی زیادی داشته باشد . به عنوان مثال  اگر لاستیک دور درب خراب باشد ، در باز خواهد ماند و هوای سرد از آن خارج می شود ، شارژ گاز تمام شده باشد ، فن دچار مشکل شده باشد . کمپرسور و یا موتور دچار مشکل شده باشد و همچنین خرابی ترموستات .

با مراجعه تکنسین ها و چک کردن قطعات بالا علت عدم سرما در یخچال ها مشخص می شود. قابل توجه است که بخش عمده ای که تکنسین های ما به آن برخورد کردن از ترموستات و شارژ و گاز می باشد .

برای تعمیر یخچال در شهرک صنعتی کرج اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط