51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در شهرک ناز کرج

سرد کرج با بیش از نیم قرن سابقه در رابطه با خدمات رسانی به مشتریان عزیز جزؤ یکی از نمایندگی ها تعمیر یخچال در شهرک ناز کرج می باشد . این شرکت دارای ضمانت نامه کتبی ، خدمات پس از فروش و در صورت خرابی قطعه ، تعویض با قطعه اورجینال .

 اگر ساکن منطقه شهرک ناز کرج هستید و هر کدام از برند های یخچال شما  یخچال شما دچار مشکل و یا ایراد شده است ، حتما با تعمیر یخچال در کرج تماس گرفته تا مشاوران ما پس از مشاوره ، در صورت نیاز ، تکنسین های مجرب و قابل اعتماد سرد کرج را به محل شما فرستاده و با تجهیزات روز دنیا قطعه خراب یخچال شما را عیب یابی کرده و با بهترین متد روز تعمیر می کند . اگر تعمیر قطعه خراب بصرفه نباشد ، تعمیرکار با شما مشورت کرده ، و پس از رضایت شما قطعه خراب را با قطعه اورجینال و قیمت مناسب تعویض می کند .

 امروزه نگه داری از میوه جات ، سبزیچات ، لبنیات ، مواد غذایی ، دارو ها و … که از نیاز های اساسی انسان ها هستند باید از یخچال استفاده نمود.

برای اینکه بتوانید بهترین بازخورد را از یخچال خود بگیرید ، لازم است که یخچال شما سالم بوده تا بتواند عملکرد مناسب و صحیحی داشته باشد . در صورتی که از این یخچال به خوبی نگهداری نشود ، عمر آن مسلما کوتاه می شود . پس تا جایی که امکان هست هر ۶ ماه یخچال خود را سرویس کنید .

 

تعمیر یخچال در شهرک ناز کرج

 

اگر برای سالم نگه داشتن یخچال خود نیاز به سرویس آن دارید ، حتما با تعمیر یخچال در شهرک ناز کرج تماس بگیرید .

بهترین دما برای یخچال چیست ؟ 

از نظر کارشناسان سرد کرج ، دمای ایده آل یخچال بین سه تا پنج درجه می باشد . دمای فریزر هم معمولا باید منفی ۱۸ درجه باشید . تقریبا ۲۴ ساعت طول می کشد تا یخچال شما بتواند خودش را با تغییرات وفق دهد .

راهنمای انتخاب دمای مناسب یخچال

یخچال یکی از پرکار ترین دستگاه های موجود در خانه می باشد . به همین دلیل باید مراقب دمای یخچال باشید تا بتوانید کاملا مطمئن شوید که مواد غذایی سالم مانده است . تنظیم دمای یخچال یکی از مهمترین عوامل آن می باشد . اگر اطلاعی از این موضوع ندارید ، امکان دارد یخچال کارایی قابل انتظار را برای شما نداشته باشد . تنظیمات دمای یخچال در مدل ها و برند های مختلف کمی فرق دارد . اگر میخواهید بدانید چه دمایی بهترین برای یخچال است  با ما همراه باشید .

چرا تعمیر یخچال در منزل بهتر است ؟

 

تعمیر یخچال در شهرک ناز کرج

 

بدلیل اینکه بیشتر افراد در ساختمان ها زندگی میکنند ، حمل و نقل دستگاه قطعا خیلی سخت می باشد.تکنسین های ما ، پس از تماس شما با ما ، با سریعترین  زمان خودشان را به منزل شما می رسانند که دیگر نیاز نباشد تا هزینه های بیشتری مبنا بر درست کردن یخچال پرداخت کنید . ترافیک های بسیار زیاد هم زمان زیادی را برای تعمیر صرف می کنند . شما هم میتوانید تعمیرکار را درحال تعمیر یخچال در شهرک ناز کرج را بررسی کرده اگر تعمیر قطعته بصرفه نباشد ، در صورت تعویض قطعه خراب با قطعه اورجینال که دارای ۶ ماه ضمانت است  ،  شما در آنجا حضور دارید و پس از تعویض ، تعمیرکار به شما یک ضمانت نامه کتبی می دهد .

 برای تعمیر یخچال در شهرک فرهنگیان کرج اینجا کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط