51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در شهرک های بهشتی کرج

تعمیر یخچال در شهرک های بهشتی کرج

یخچال ها یکی از مهمترین نیاز های هر خانه ای به حساب می آید . فرض کنید این نیاز دچار مشکل و یا عیب شود ، این عمل می تواند مشکلات زیادی به بار بیاورد . بری مثال اگر قطعه ای از یک یخچال دچار خرابی شود ، پس از چند روز ، خرابی را به قطعات سالم منتقل می کند . یا مواد غذایی موجود در یخچال خراب و کپک می زنند .

سرد کرج به مشتریانش پیشنهاد می کند که برای جلوگیری از هزینه های اضافی ، حداقل هر ۶ ماه یکبار یخچال خود را سرویس کنند .

برای سرویس کردن یخچال خود می توانید با تعمیر یخچال در شهرک های بهشتی کرج تماس بگیرید . مشاوران ما با شما صحبت کرده ، در صورت نیاز اگر یخچال شما آسیب دیده باشد . تکنسین های خود را در سریعترین زمان به منزل شما می فرستند . یکی از ویژگی های سرد کرج ، قرار دادن تکنسین های با تجربه ، مجرب و آموزش دیده در تمامی محلات کرج و حومه می باشد . اگر یخچال شما خراب شود ، در هر جایی از کرج و شهرک های بهشتی باشید گروهی از بهترین تکنسین ها را  برای تعمیر یخچال در شهرک های بهشتی کرج می فرستند .

 

تعمیر یخچال در شهرک های بهشتی کرج

 

تکنسین ها بهترین و جدیدترین تجهیزات را همراه خود دارند که بتوانند در زمان کم عیب یخچال شما را پیدا کرده و پس از آن شروع به تعمیر آن کنند . اگر تعمیر قطعه خراب بصرفه نباشد ، یعنی بعد از تعمیر ، پس از مدتی مجددا خراب شود . قطعا این کار عاقلانه نمی باشد . تعمیرکار سرد کرج پس از رضایت شما مشتریان عزیز قطعه خراب را با قطعه اورجینال و با قیمت منصفانه تعویض می کند . تمامی قطعات اورجینال سرد کرج دارای ضمانت نامه کتبی و حداقل ۶ ماه گارانتی دارند .

ترمودیسک و ترموفیوز یخچال

نام دیگر ترموفیوز، فیوز حرارتی است که یخچال فریزر های نوفراست یا بدون برفک دارای این قطعه می باشند و عملکرد این قطعه به گونه ای است که هیتر المنت را کنترل می کند و مانع برفک زدن و آتش سوزی در وسیله شما می شود. یخچال های بدون برفک ایراداتی دارند به طور مثال در قسمت بالایی یک اواپراتور وجود دارد که یخ می زند و بخش پایینی یخچال اصلا سرد نمی شود.

 

تعمیر یخچال در شهرک های بهشتی کرج

 

طبیعتا با وجود این اتفاق ها کارکرد موتور نیز با مشکل مواجه خواهد شد از همین رو باید مراقب باشید که به موتور آسیب جدی وارد نشود چون قلب یخچال شما یا مهم ترین قطعه ی هر دستگاهی موتور آن می باشد .

اگر ترموفیوز آسیب ببیند چه مشکلاتی به وجود خواهد آمد ؟

در این قسمت مواردی را به شما ابلاغ خواهیم کرد در صورتی که این اتفاق برای یخچال تان افتاد ، باید سریعا فیوز حرارتی را بررسی نمایید . مطمئن شوید که آیا این قطعه آسیب دیده است و یا خیر . البته گاهی اوقات عیب از ترموفیوز یخچال نیست و باید قطعات دیگری را بررسی کنید . تکنسین های سرد کرج می توانند تمامی قطعات یخچال را تعمیر کنند . پس فقط لازم است با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید .

  • زمانی که یخچال فریزر شما برفک می زند ، شاید ترموفیوز آسیب دیده است که باید بررسی شود .
  • اگر دمای یخچال فریزر شما کاهش میابد ممکن است ترموفیوز دچار مشکل و خرابی شده است .
  • در مواقعی یخچال عمل یخ زدایی یا همان دیفراست را انجام نمی دهد و علت این اتفاق ممکن است خراب شدن ترموفیوز باشد .

برای تعمیر یخچال در شهرک ناز کرج اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط