51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در شهرک ولیعصر کرج

تعمیر یخچال در شهرک ولیعصر کرج . سرد کرج یکی از با تجربه ترین شرکت ها در تعمیر یخچال در کرج است که  بیش از نیم قرن سابقه خدمات رسانی به مشتریان عزیزدارد .  سرد کرج دارای ضمانت نامه کتبی ، خدمات پس از فروش ، و در صورتی خرابی قطعه ، تعویض آن با یک قطعه اورجینال .تکنسین های سرد کرج توسط افراد بسیار با تجربه و در شرکت های معتبر شروع به کار کردند . و الان نیز خودشان یک فرد مجرب و قابل اعتماد با تجربه هستند که می توانند یخچال تان را با بروز ترین و بهترین تجهیزات در سریعترین زمان عیب یابی و بعد از آن شروع به تعمیر کنند .

 

تعمیر یخچال در شهرک ولیعصر کرج

 

حال اگر در کرج زندگی می کنید و ساکن شهرک ولیعصر هستید ، دیگر نگران خرابی یخچال و حمل و نقل آن در ترافیک های شهرک ولیعصر نباشید . سرد کرج یک تیم از بهترین تعمیرکاران را در شهرک ولیعصر قرار داده است که فقط مسئول تعمیر یخچال در شهرک ولیعصر کرج هستند .

پس هر موقع یخچال تان دچار مشکل و یا خرابی شد ، حتما با سرد کرج تماس گرفته تا تکنسین های ما در سریعترین زمان به منزل شما آمده و پس از عیب یابی ، یخچال تان را تعمیر کنند . سرد کرج همیشه آماده خدمات رسانی به شما بوده ، است و خواهد بود .

عمر مفید یخچال چقدر است؟

تعمیر یخچال در شهرک ولیعصر کرج . به گزارش کارشناسان سرد کرج عمر مفید یخچال ۱۵ سال است . پس از این مدت بهتر است که یخچال را عوض کنید و اگر امکان تعویض یخچال را ندارید حتما دستگاه را با کمک تعمیرگاه سرویس نمایید .

به چه دلیل یخچال ها خراب می شوند ؟

تعمیر یخچال در شهرک ولیعصر کرج با توجه به سخت کار بودن یخچال ، ممکن است دچار عیوب و مشکلاتی شود که نیاز به تعمیر داشته باشید . بروز خرابی میتواند دلایل زیادی داشته باشد به همین دلیل یکی از توصیه هایی که باید به آن توجه داشت این است که بدون دانش قبلی و تجربه کافی اقدام به تعمیر یخچال تان نکنید . چون ممکن است فقط هزینه تعمیر را بیشتر کنید .

افراد متخصص در این رشته می توانند با تشخیص علت های خراب شدن یخچال به طور دقیق ، به تعمیر آن بپردازید و این کار را با کمترین هزینه ممکن انجام دهند . در ادامه به علت خراب شدن یخچال می پردازیم . مجددا تاکید میکنیم که برای تعمیر یخچال حتما از تکنسین های متخصص کمک بگیرید .

  • خرابی موتور یا کمپرسور
  • باز ماندن درب یخچال
  • روشن نشدن یخچال
  • پرصدا کار کردن یخچال

 

تعمیر یخچال در شهرک ولیعصر کرج

 

 چرا یخچال ها سر و صدا می کنند ؟

  • در صورتی که از یخچال شما صدای زیادی به گوش می‌رسد و یا متوجه صداهایی عجیب در آن شده اید، بهتر است ابتدا به سراغ کمپرسور بروید. بیشتر صداهای یخچال به دلیل آسیب دیدن و یا بروز مشکل در کمپرسور اتفاق می‌افتد. ممکن است کمپرسور یکسره شده باشد. این مسئله علاوه برآسیب بر کمپرسور سبب صدای زیاد نیز می‌شود.
  • علت صدای یخچال  می‌تواند ناشی از تراز نبودن باشد. شاید یخچال شما تراز نیست. تراز نبودن یخچال سبب بروز صدا در آن شده و همچنین منجر به آسیب رسیدن به دیگر بخش‌ها می‌شود.
  • در صورتی که نصب یخچال شما به دست فردی مطمئن و ماهر انجام شود با این مشکل رو به رو نخواهید شد.
  •  شاید صدا مربوط به بخش یخساز باشد. در صورتی که یخچال شروع به ساختن یخ کند صداهای ضعیفی از آن به گوش می رسد که طبیعی است .

برای تعمیر یخچال در صفادشت کرج اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط