51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در شهریار

سرد کرج با بیش از نیم قرن سابقه در رابطه با خدمات رسانی به مشتریان عزیز که یکی از فعالیت هایش تعمیر یخچال در شهریار می باشد . این شرکت دارای ضمانت نامه کتبی ، خدمات پس از فروش و در صورت خرابی قطعه ، تعویض با قطعه اورجینال .

 اگر ساکن منطقه شهریار هستید و یخچال شما از هر کدام از برند ها و مدل ها دچار مشکل و یا عیب شده است ، حتما با تعمیر یخچال در کرج تماس گرفته تا مشاوران ما پس از مشاوره و گفت و گو با شما ، در صورت نیاز به تعمیر ، تعمیرکاران قابل اعتماد و مجرب سرد کرج را به منزل شما فرستاده و با تجهیزات عیب یابی و تعمیر روز دنیا قطعه دچار مشکل یخچال شما را عیب یابی کرده و با بهترین متد روز تعمیر می کند .

زمانی که تعمیر قطعه خراب بصرفه نباشد ، تعمیرکار با شما مشورت کرده ، و پس از رضایت شما قطعه خراب را با قطعه اورجینال و قیمت مناسب تعویض می کند .

چون بعد از تعمیر قطعه خراب ، ممکن است بعد از اندکی دوباره دچار عیب شود که این عمل ، عمل درست و بصرفه ای نمی باشد .

امروزه نگه داری از سبزیجات ، میوه جات ، ، لبنیات ، مواد غذایی ، دارو ها و … که از نیاز های انسان ها هستند باید از یخچال استفاده نمود . و گرنه دچار خرابی و کپک زدگی می شوند .

 

تعمیر یخچال در شهریار

 

. پس سرد کرج پیشنهاد می کند ، تا جایی که امکان هست هر ۶ ماه یخچال خود را سرویس کنید .

اگر برای سالم نگه داشتن یخچال خود نیاز به سرویس آن دارید ، حتما با تعمیر یخچال در شهریار تماس بگیرید .

 

آیا می توانیم خودمان یخچال خود را تعمیر کنیم ؟

این کار علاوه بر اینکه نیازمند قطعات و تجهیزات مناسب است بلکه

نیازمند دانش فنی بالا و آشنایی با انواع یخچال فریزر است . بنابراین افرادی که تجربه کافی در این زمینه را ندارند ، نمی توانند

یخچال خود را تعمیر و یا سرویس کنند . امکان دارد مشکل جزئی باشد و با کمترین زمان و هزینه تعمیر شود . ولی تعمیر آن توسط مصرف کننده مشکلات بیشتری به همراه دارد و هزینه را دو چندان می کند .

 

تعمیر یخچال در شهریار

 

چرا تعمیر یخچال در محل ؟

 

 

تقریبا همه یخچال ها برای بزرگ بودنشان ، وزن سنگینی دارند و نمی توان برای هر تعمیرات ، آن را به تعمیرگاه منتقل کرد . برای همین تکنسین های سرد کرج این توانایی را دارند که بدون منتقل کردن یخچال شما ، آن را به بهترین شکل ممکن تعمیر کرده و در صورتی که تعمیر قطعه بصرفه نباشد ، قطعه تعویض شده را با حداقل ۶ ماه ضمانت برای شما قرار می دهد .

ممکن است که یخچال شما به دلایلی غیر قابل تعمیر در محل باشد . در آن صورت تعمیرکاران در سریعترین ششکل یخچال شما به کارگاه سرد کرج منتقل کرده و در کمتر از ۲۴ ساعت آن را به شما تحویل می دهند .

 پس آن را به تعمیرگاه سرد کرج منتقل کرده و ۵ الا ۶ روز کاری یخچال شما را تحویل می شود .

 برای تعمیر یخچال در طالقانی کرج اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط