51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در صفادشت کرج

امروزه یخچال ها یکی از مهمترین لوازم خانگی در هر خانه ای به حساب می آیند ، که اگر دچار خرابی شوند مشکلات زیادی به وجود میاورد . مثلا مواد غذایی خراب می شوند .اگر در کرج زندگی می کنید و ساکن صفا دشت هستید ، در صورت خرابی یخچال و یا لوازم خانگی ، حتما با تعمیر یخچال در صفادشت کرج تماس بیرید تا مشاوران ما با شما صحبت کرده ، و در صورت نیاز تکنسین های مستقر در صفادشت را با بروز ترین تجهیزات ، برای تعمیر یخچال شما با هر نوع برند و مدلی می فرستد .

تعمیر یخچال در صفادشت کرج

علت های خراب شدن یخچال

با توجه به زیاد کار کردن بودن یخچال ، یخچال ممکن است دچار خرابی و مشکلاتی شود که باید تعمیر شود . وجود مشکلات و خرابی میتواند عوامل زیادی داشته باشد به همین خاطر یکی از مهمترین عواملی که باید به آن توجه داشت این است که بدون تجربه کافی و دانش قبلی  سعی در تعمیر یخچالتان نکنید . چون ممکن است فقط هزینه تعمیر را اضاف کنید . افراد متخصص در این رشته می توانند با تشخیص عوامل خراب شدن یخچال به طور دقیق ، به تعمیر آن بپردازید و این کار را با کمترین هزینه ممکن انجام دهند . در ادامه به عوامل خراب شدن یخچال می پردازیم . مجددا تاکید میکنیم که برای تعمیر یخچال حتما از تعمیرکاران متخصص در این رشته کمک بگیرید . اگر ساکن صفادشت هستید با تعمیر یخچال در صفادشت کرج تماس بگیرید.

  • خرابی موتور یا کمپرسور
  • برفک زدن بسیار زیاد در نواحی داخلی یخچال و فریزر
  • باز ماندن درب یخچال
  • روشن نشدن یخچال و فریزر
  • پرصدا کار بودن یخچال و فریزر
  • کمبود مایع خنک کننده در یخچال
  • اختلال در جریان برق ورودییخچال

تعمیر یخچال در صفادشت کرج

تعمیر یخچال در منزل

یکی دیگر از ویژگی های شرکت سرد کرج ، تعمیر یخچال در منازل شما می باشد . به دلیل اینکه اکثر افراد آپارتمان نشین می باشند و هزینه حمل و نقل زیاد بوده ، ترافیک شهری و … سرد کرج تصمیم گرفته تا گروهی از بهترین تکنسین های خود را برای تعمیر یخچال در صفادشت کرج قرار داده است ، تا در صورت مشکل در سریع ترین زمان خود را به محل شما رسانده و پس از عیب یابی یخچال ، شروع به تعمیر آن کند .

درباره ما

سرد کرج با بیش از نیم قرن سابقه در تعمیر یخچال در کرج و دارای یکی از بهترین ، مجرب ترین ، قابل اعتماد ترین و با تجربه ترین تکنسین های در کرج می باشد . اگر برای یخچال شما مشکلی پیش آید ، آنها با تجهیزات بروز و خوبی که دارند ، عیب دستگاه شما را در سریعترین زمان پیدا و شروع به تعمیر آن می کنند .سرد کرج دارای ضمانت نامه کتبی و گارانتی حداقل ۶ ماهه می باشد که در صورت خرابی قطعه ، آن را با قطعه اورجینال و ضمانت دار تعویض می کند .

تعمیر یخچال در صفادشت کرج

مطالب مرتبط