51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در ماهدشت کرج

اگر یخچال شما از هر نوع برند و مدلی دچار مشکل و یا ایراد شده است و در کرج ساکن باشد می توانید با تعمیر یخچال در کرج تماس بگرید، تعمیر یخچال در ماهدشت کرج .

سرد کرج با بیش از نیم قرن سابقه در تعمیر یخچال و دارای ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش و دارای تکنسین های مجرب و کار درست و با تجربه ، همیشه سعی دارد که رضایت کامل مشتری اولویت آن ها در شرکت باشد . برای همین سرد کرج یک تیم از بهترین تکنسین های خود را که در ماهدشت فعالیت می کنند را برای شما ساکنان ماهدشت فراهم کرده تا در صورت مشکل برای یخچال هایتان از هر برند و مدلی چه برند های داخلی و خارجی را برای شما تعمیر میکنند .

تعمیر یخچال در ماهدشت کرج

پس اگر در کرج زندگی می کنید و ساکن ماهدشت هستید و یخچالتان دچار خرابی و یا هر مشکلی شده است به ما زنگ بزنید تا مشاوران ما با شما صحبت کرده و در صورت نیاز به تکنسین های تعمیر یخچال در ماهدشت کرج اطلاع داده می شود ، آن ها با سریعترین زمان ممکن خود را به محل شما رسانده و با تجهیزات بروز یخچالتان را عیب یابی و پس از آن شروع به تعمیر آن می کنند .

خدمات پس از فروش

زمانی که تکنسین قطعه اورجینال را با یک قطعه خراب و دچار مشکل تعویض می کند ، به شما یک ضمانت نامه کتبی دارای ۶ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش برای بهره مندی از خدمات تعمیر یخچال می دهد تا با خیال راحت و آسوده از یخچال تان نهایت استفاده و لذت را ببرید . در صورت خرابی قطعه اورجینال ،  در سریعترین زمان تکنسین های ما آن را تعمیر می کنند .

بعضی از خدمات ما در تعمیر یخچال در ماهدشت کرج

  • رفع بود بد یخچال فریزر
  • تعویض لاستیک دور درب یخچال
  • تعویض موتور یخچال فریزر
  • تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال
  • نصب و راه اندازی یخچال فریزر
  • رفع آبریزی یخچال
  •  تعویض برد الکترونیکی یخچال

تعمیر یخچال در ماهدشت کرج

یخچال خنک نمی کند؟

علت خنک کردن یخچال : عوامل مختلفی برای خنک کردن یخچال می توان پیدا کرد مانند :

  1. کمپرسور
  2. خرابی فن
  3. لاستیک درب
  4. ترموستات
  5. شارژ گاز

با مراجعه تکنسین ها و چک کردن قطعات بالا علت سرد نکردن در یخچال ها مشخص می شود. قابل توجه است که بخش عمده ای که تکنسین های ما به آن برخورد کردن از ترموستات و شارژ و گاز می باشد .

خدمات پس از فروش

هر موقع یخچال شما دچار ایراد و یا مشکل شده بود و تکنسین های ما یخچال شما را با هر نوع برند و مدلی عیب یابی و بعد شروع به تعمیر کردند ، پس از تعمیر و یا تعویض قطعه به شما یک ضمانت نامه کتبی میدهند تا شما بتوانید از تمامی خدماتی که برای گارانتی برای محصولات یخچال قرار داده ایم استفاده و بهره مند شوید . معمولا گارانتی اکثر محصولات  ۶ماهه است .

تعمیر یخچال در ماهدشت کرج

مطالب مرتبط