51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در محمود آباد کرج

زمانی که در کرج زندگی می کنید و ساکن محمود آباد هستید ، یخچال شما دچار مشکل شده است ، به همین دلیل در حال خواندن این مقاله هستید  . نگران نباشید ، شما می توانید با تعمیر یخچال در محمود آباد کرج تماس بگیرید تا تکنسین های مستقر در محمود آباد ، در سریع ترین زمان به منزل شما بیایند .

امروزه یخچال ها یکی از مهمترین و پر استفاده ترین لوازم خانگی در هر خانه ای هستند . به همین خاطر زمانی که این دستگاه دچار مشکل و یا خرابی می شود ، میتواند زیان های زیادی داشته باشد . مثلا اگر قطعه یخچال خراب شود ممکن است که به بقیه نقاط یخچال آسیب وارد کند . یا مواد غذایی موجود در یخچال ، خراب می شوند .

سرد کرج به شما پیشنهاد می کند که تا جای ممکن حداقل هر ۶ ما یک بار یخچال خود را سرویس کنید . سرویس نکردن یخچال یکی از عوامل خرابی یخچال می باشد .

 

تعمیر یخچال در محمود آباد کرج

 

 

علت خراب شدن یخچال

 

  • معیوب شدن موتور و یا کمپرسور یخچال

 

موتور یکی از بخش های مهم موجود در قطعات یخچال به حساب می آید . کمپرسور یا موتور یخچال وظیفه انجام فرآیند سرما دهی و خنک سازی محفظه داخلی یخچال را در دست دارد . بدون وجود این قطعه می توان گفت کارکرد و عملکرد یخچال مقدور نمی باشد .

این قطعه در قسمت های پایین و پشت  یخچال قرار گرفته است که به رنگ مشکی مانند می باشد . به همین دلیل یکی از عوامل خرابی یخچال ها به معیوب شده قطعه موتور و یا کمپرسور می باشد . در زمان بروز مشکل حتما به تعمیر یخچال در محمود آباد کرج تماس بگیرید .

 

تعمیر یخچال در محمود آباد کرج

 

  • خرابی ترموستات

 

یکی دیگر از عوامل خرابی یخچال ها ، خراب شدن ترموستات یخچال می باشد . ترموستات دمای محفظه داخلی یخچال را تنظیم می کند . این قطعه با ارسال فرمان به موتور یخچال ، روشن  خاموش شدن آن را مدیریت می کند . در صورت خرابی این قطعه برای داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش ، حتما با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید .

 

  • کمبود گاز مبرد

 

کمبود گاز می تواند یکی از مهمترین عوامل در خرابی یخچال ها باشد . علت خرابی آن می تواند به دلیل کمبود و تخلیه گاز خنک کننده باشد . تخلیه و یا کمبود گاز مایع خنک کننده یخچال سبب می شود دستگاه یا  کار نکردن یا روشن نشود .

 

  • روشن نشدن خازن های یخچال

 

در صورت خراب شدن خازن یخچال ، یخچال با مشکل روبرو می شود و با  روشن نشدن چرخه تبرید یخچال شروع نشده و این امر باعث می شود یخچال کار نکند . در برخی اوقات با خراب شدن مخازن ها و یخچال حتی روشن نمی شود .

 

تعمیر یخچال در محمود آباد کرج

 

 

  • کثیف شدن کویل های کندانسور

 

 کثیف شدن کویل های کندانسور که در پشت یخچال قرار دارند ، ممکن است گرما به درستی از بین نرود و این کار باعث می شود که یخچال خنک نشود . در بعضی اوقات این خرابی باعث از کار افتادن یخچال می شود . پس وقتی می خواهید یخچال هایتان همیشه به خوبی کار کنند ، با تعمیر یخچال در محمود آباد کرج تماس بگیرید .

 

خدمات پس از فروش

 

 زمانی که تعمیرکار قطعه یخچال شما را تعمیر و یا تعویض می کند ، به شما یک ضمانت نامه کتبی دارای ۶ ماه گارانتی میدهد تا اگر آن قطعه دچار مشکل شد از خدمات آن شرکت بهره مند شوید . اگر زمان گارانتی تمام شده ، ضمانت نامه را گم کرده اید و یا هر عامل دیگری ، نگران نباشید سرد کرج با منصفانه ترین قیمت یخچال شما را در تعمیر یخچال در محمود آباد کرج می کند .

مطالب مرتبط