51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در ملارد کرج

 

 اگر ساکن ملارد هستید و یخچال شما خراب و یا دچار مشکل شده است و بخواهید آن را تعمیر کنید تعمیر یخچال در ملارد کرج اینجاست تا در صورت هرگونه مشکل برای یخچال از هرنوع برند و مدل و حتی انواع لوازم خانگی ، سریعا خودشان را به محل شما رسانده تا مشکل و عیب دستگاه شما را با بروز ترین تجهیزات روز دنیا پیدا کند و پس از عیب یابی شروع به تعمیر آن کند .

 

 

از آنجایی که یخچال یکی از مهمترین وسیله های در هر خانه ای بشمار میرد ، در صورت خرابی زیان های زیادی به بار می آورد . برای مثال مواد غذایی موجود در یخچال ، آب و دچار کاهش سرما شده و آن مواد غذایی را از بین می برد . پس اگر کوچکترین مشکلی برای دستگاه شما به وجود آمد ، حتما با مشاوران ما تماس گرفته ، تا تکنسین های مستقر در ملارد کرج با سریع ترین زمان خودشان را به محل شما برسانند .

 این هم توجه داشته باشید که هیچوقت بدون دانش قبلی و تجربه ، سعی در تعمیر خودسرانه یخچال خود نکنید . به دلیل اینکه ممکن است ایراد از تنظیمات یخچال باشد و با حداقل هزینه و زمان آ مشکل بر طرف شود . با این کار فقط مشکل ، هزینه و زمان تعمیر را افزایش می دهید .

 

تعمیر یخچال در ملارد کرج

 

 

 

تعمیر یخچال در منزل شما

با وجود ترافیک های زیاد در سطح شهر ، بالا بودن هزینه حمل و نقل و سنگین بودن یخچال ، بخصوص آپارتمانی بودن اکثر افراد ، سرد کرج این امکان را فراهم نموده که هرگاه یخچال شما از هر مدل و برندی دچار خرابی و یا مشکل شد ، تکنسین های مجرب ما با تجربه کافی در تعمیر یخچال در کرج در سریع ترین زمان مشکل یخچالتان را بر طرف می کنند .

 

علت خرابی یخچال

خرابی یخچال دلایل زیادی دارد ، از جمله شایع ترین آن می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • موتور یخچال روشن نمیشود
  • بسته نشدن درب یخچال و فریزر
  • خالی شدن گاز یخچال
  • برفک در داخل یخچال
  • یخساز کار نمیکند
  • لرزش بیش از حد یخچال در هنگام روشن و خاموش شدن
  • خراب شدن درجه یخچال و عدم نمایش درست دما
  • یخ زدن بیش از حد فضای داخلی فریزر

 

تعمیر یخچال در ملارد کرج

 

 

درباره ما

سرد کرج با بیش از نیم قرن سابقه در رابطه با خدمات رسانی به مشتریان عزیز در شهر کرج و حومه و دارای بهترین ، با تجربه ترین ،مجرب ترین و قابل اعتماد ترین تکنسین ها می باشد که فقط تخصصشان تعمیر یخچال در ملارد کرج است . شرکت سرد کرج دارای ضمانت نامه کتبی و گارانتی حداقل ۶ ماهه می باشد و در صورت خرابی قطع ، آن را با قطعه اورجینال و دارای ضمانت ۶ ماهه تعویض می کند .

 

سرد کرج نه تنها تعمیر یخچال در ملارد کرج انجام میدهد ، بلکه از تمام نقاط  کرج و حومه تکنسین های مجرب دارد که در صورت بروز مشکل در سریع ترین زمان ، به منزل شما بیایند .

 

 

مطالب مرتبط