51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در مهدی آباد کرج

 

تعمیر یخچال در مهدی آباد کرج اگر دارید این مقاله را مطالعات می کنید ، حتما ساکن مهدی آباد هستید که یخچال تان دچار مشکل شده است ، برای تعمیر یخچال در مهدی آباد کرج تماس بگیرید . امروزه یخچال ها یکی از پرکار ترین و مهمترین لوازم خانگی در هر خانه ای هستند . اگر یخچال دچار خرابی و یا مشکل شود ، میتواند ضرر های زیادی همراه خود به بار بیاورد .

 مانند :

  • خراب شدن مواد غذایی از جمله گوشت و لبنیات
  • با خرابی قطعه خراب ، قطعه های سالم هم خراب می شوند .

 

تعمیر یخچال در مهدی آباد کرج

 

 

با خراب شدن یخچال ممکن است دمای یخچال و فریزر افزایش یابد و تمامی مواد غذایی موجود در یخچال از حالت سرد بودن در آمده و دچار کپک زدگی و خرابی می شوند .

زمانی که یکی از قطعه های یخچال خراب شود ، به احتمال زیاد ، ممکن است که به دیگر نقاط یخچال آسیب برساند و دچار خرابی قطعات سالم شود .

سرد کرج به مشتریان خود پیشنهاد داده است تا حداقل هر ۶ ماه یکبار یخچال خود را سرویس کنند .

برای سرویس یخچال خود می توانید با تعمیر یخچال در مهدی آباد کرج تماس بگیرید . پس از صحبت با کارشناسان ما . یکی از بهترین تعمیرکاران سرد کرج که در آن محله مستقر می باشد ، در سریعترین زمان به منزل شما می آید .

تعمیرکار بهترین و جدید ترین تجهیزات را همراه خود می آورد تا در حداقل زمان عیب یخچال را پیدا و پس از آن شروع به تعمیر می کند .

 

بهترین زمان تعویض فیلتر

 

یکی از مزایای یخچال‌ فریزرهای جدید، داشتن آب‌سردکن و دستگاه یخ‌ساز است . خوشبختانه بخش آب‌ سردکن و یخ‌ ساز در دستگاه‌های یخچال ‌فریزر مجهز به فیلتر تصفیه آب است و شما می‌توانید از سلامت آب آشامیدنی خود اطمینان بیابید.

فیلتر آب در یخچال‌ جهت تصفیه آب و حفاظت از سیستم داخلی در مقابل رسوبات استفاده می‌شود اما برخلاف تصور عموم، طول عمر آن به طول عمر یخچال نمی‌رسد و باید در بازه‌های زمانی معین به فکر تعویض آن باشید .

 فیلتر آب یخچال به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می‌شود.

به‌طور معمول فیلترهای یخچال پس از ۶ ماه (حداکثر یک سال) یا پس از فیلتر ۵۶۰۰ لیتر آب باید تعویض شوند .

 

تعمیر یخچال در مهدی آباد کرج

 

 

تعمیر یخچال در منزل

 

به خاطر اینکه اکثر افراد در محلات آپارتمانی زندگی می کنند ، حمل و نقل دستگاه قطعا خیلی سخت و دشوار می باشد . تعمیرکاران سرد کرج ، پس از تماس با ما ، تا جای امکان سریع خودشان را به محل شما می رسانند . تا دیگر نیاز نباشد تا هزینه های بیشتری مبنا بر تعمیر کردن یخچال پرداخت کنید . ترافیک های بسیار زیاد هم زمان زیادی را برای تعمیر صرف می کنند . شما هم میتوانید تعمیرکار را درحال تعمیر یخچال در مهدی آباد کرج را بررسی کرده . اگر تعمیر قطعه بصرفه نباشد و بعد از مدتی دوباره خراب می شود و هزینه های بیشتری به همراه دارد . در صورت تعویض قطعه خراب با قطعه اورجینال که دارای ۶ ماه ضمانت است  ،  شما در آنجا حضور دارید و پس از تعویض ، تعمیرکار به شما یک ضمانت نامه کتبی می دهد . تا بتوانید از خدمات سرد کرج بهره مند شوید .  پس سریعا با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید .

  

 

 

تعمیر یخچال در مهدی آباد کرج

 

مطالب مرتبط