51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در مهر ویلا کرج

 

 

اگر و از ساکنان مهر ویلا هستید و یخچال شما دچار نقص شده است ، سرد کرج یک تیم از تعمیرکار های مجرب و با سابقه را فقط برای تعمیر یخچال در شهر مهر ویلا کرج  قرار داده است . تا اگر در هر جای مهر ویلا ، یخچال شما از هر نوع  برندی دچار مشکل و یا خرابی شد ، با سرد کرج تماس بگیرید . تا مشاوران ما پس از گفت و گو با شما مشتریان عزیز ، اگر یخچال شما نیاز به تعمیر داشته باشد . تعمیرکار ها را در سریعترین زمان به منزل شما بفرستند .

این نکته هم قابل توجه است تعمیرکار های سرد کرج بهترین تجهیزات روز دنیا را همراه خود دارند . این حرکت می تواند عیب دستگاه را خیلی ساده تر ، آسان تر و سریع تر پیدا کند و با بروز ترین متد روز دنیا قطعه خراب یخچال تان را تعمیر کند . اگر تعمیر قطعه خراب یخچال شما برای تعمیر بصرفه نباشد که وقتی آن را تعمیر کنید . بعد از چند مدت ، مجددا دچار خرابی  شود ، تعمیرکار با شما مشورت کرده و پس از رضایت شما ، قطعه خراب را با یک قطعه اورجینال ضمانت دار با قیمت منصفانه تعویض می کند . اگر راضی به تعویض قطعه خراب را نداشته اید ، تعمیرکار موظف است که قطعه خراب یخچال تان را تعمیر یخچال در مهر ویلا کرج تعمیر کند . 

 

تعمیر یخچال در مهر ویلا کرج

یکی از نیاز های اساسی انسان ها امروزه نگه داری از سبزیجات ها ، لبنیات ، مواد غذایی ،میوه جات ، دارو ها و … هستند که باید از یخچال سالم استفاده نمود . برای اینکه بهترین بازخورد را بتوانید از یخچال خود بگیرید ، لازم است که یخچال شما سالم بوده تا بتواند عملکرد صحیح و مناسبی داشته باشد . در صورتی که یخچال به خوبی نگه داری نشود ، عمر آن یخچال به طور منطقی کوتاه تر می شود . پس به همین دلیل سرد کرج به مشتریانش پیشنهاد می کند تا حداقل هر ۶ ماه یک بار یخچال خود را تعمیر کنید . اگر هر موقع در هر جای کرج بخواهید یخچال خود را سرویس و یا اگر دچار خرابی شده است تعمیر کنید ، حتما با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید .

 

تعمیر یخچال در مهر ویلا کرج

 

تعمیر موتور یخچال

 

هر زمان که کمپرسور و یا موتور یخچال شما از هر برندی دچار هر مشکلی شده است ، در سرد کرج قابل تعمیر می باشد .

موتور یا کمپرسور های یخچال ها معمولا دارای کیفیت بسیار بالایی هستند که تقریبا هر موتور چیزی حدود ۷ تا ۱۱ سال عمر مفید دارند .

موارد مربوط به خرابی و یا از کار افتادن و کار نکردن  موتور و یا کمپرسور های یخچال ها معدود می باشند . اما چون هر چیز مکانیکی نیز یک روز خراب و از کار می افتد ، موتور و یا کمپرسور های یخچال  نیز روزی خراب و از کار می افتند .

سرد کرج یکی از نمایندگی های تعمیر یخچال در مهر ویلا کرج  با دارا بودن تکنسین های متخصص و آموزش دیده ، تمامی مشکلات و خرابی یخچال ها را عیب یابی و تعمیر می کنند از جمله :

 

  • صدای زیاد یخچال
  • روشن نشدن یخچال
  • خنک نکردن قسمت های یخچال یا فریزر
  • تعمیر و تعویض تایمر
  • تعمیر برد یخچال
  • خرابی کمپرسور و یا موتور
  • تعمیر برد یخچال و فریزر
  • تعمیر و تنظیم سنسور های حرارتی
  • تعویض برد الکترونیکی
  • رفع مشکل اوپراتور یخچال
  • شارژ گاز یخچال

 

تعمیر یخچال در مهر ویلا کرج

 

درباره ما

سرد کرج با بیش از نیم قرن سابقه در تعمیر یخچال و دارای یکی از مجرب ترین ، قابل اعتماد ترین و با تجربه ترین تکنسین های در کرج می باشد . اگر برای یخچال شما مشکلی پیش آید ، آنها با تجهیزات بروز و خوبی که دارند ، عیب دستگاه شما را در سریعترین زمان پیدا و شروع به تعمیر آن می کنند . یکی دیگر از ویژگی های سرد کرج قیمت های منصفانه او می باشد .

مطالب مرتبط