51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در نظر آباد  

اگر در البرز هستید و ساکن نظر آباد هستید . ممکن است که یخچال شما دچار خرابی و یا مشکل شود . اگر قصد تعمیر آن را دارید ، سرد کرج برای تمام نقاط کرج و حومه گروهی از بهترین ، با تجربه ترین ، مجرب ترین و با استعداد ترین تکنسین ها را قرار داده است تا در صورت مشکل در نقاط مختلف ، در سریع ترین زمان خودشان را به محل شما برسانند . پس نگران نباشی ، زمانی که یخچالتان خراب و یا دچار مشکل شده است ، با تعمیر یخچال در نظر آباد تماس بگیرید .

پس از صحبت با مشاوران ما ، در صورت نیاز تعمیرکاران سرد کرج را در سریعترین زمان به محل شما می فرستند . با خراب شدن قطعه ای از یخچال ، ممکن است که قطعات سالمی که در درون یخچال وجود دارند هم خراب شوند . همچنین مواد غذایی مانند میوه جات ، سبزیجات ، لبنیات و گوشت ها هم خراب و فاسد می شوند .

 

تعمیر یخچال در نظر آباد

 

علت های خراب شدن یخچال

 

با توجه به پرکار بودن یخچال ، ممکن است دچار مشکلات شود که نیاز به تعمیر داشته باشید . بروز خرابی میتواند دلایل مختلفی داشته باشد به همین دلیل یکی از توصیه هایی که باید به آن توجه داشت این است که بدون دانش قبلی اقدام به تعمیر یخچالتان نکنید .

افراد متخصص در این رشته می توانند با تشخیص علت های خراب شدن یخچال به طور دقیق ، به تعمیر آن بپردازید و این کار را با کمترین هزینه ممکن انجام دهند . برای تعمیر یخچال می توانید با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید .

در ادامه به علت خراب شدن یخچال می پردازیم . مجددا تاکید میکنیم که برای تعمیر یخچال حتما از تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید .

  • اختلال در جریان برق ورودی
  • کمبود مایع خنک کننده
  • خرابی موتور یا کمپرسور
  • باز ماندن درب یخچال
  • روشن نشدن یخچال
  • پرصدا کار کردن یخچال

 

تعمیر یخچال در نظر آباد

 

 

موتور یخچال چیست ؟

 

مهمترین قسمت یخچال فریزر کمپرسور و یا همان موتور می باشد ، چرا که قلب یخچال است . موتوری که گاز تبریدی را حول سیستم می گرداند و موجب ایجاد سرما می شود . بیشتر افراد آن را به عنوان بطری سیاه در پشت یخچالشان میبینند که تعدادی لوله و سیم از آن خارج می شود . بدیهی است که کمپرسور چیزی بیشتر از این است . تعمیر یخچال در نظر آباد تماس بگیرید. 

 

 

اجزا تشکیل دهنده یخچال چیست ؟

 

  • اجزا الکتریکی یخچال
  • گاز های مورد استفاده در یخچال
  • اجزا مکانیکی یخچال

 

 

کمپرسور یا موتور چه کار می کند ؟

 

در حالی که بیشتر افراد در مورد چگونگی کارکردن یخچال ها سردرگم بودند و هستند . آنها در واقع چیز های بسیار ساده ای می باشند که به فناوری های متکی هستند که اغلب قدیمی هستند .

مبرد یا همان گاز در یخچال توسط کمپرسور درون لوله پمپ می‌شود و این همان ماهیت کمپرسور است، یک پمپ. این پمپ الکتریکی کوچک در محفظه‌ای مهر و موم شده قرار دارد و در آنجا درون روغن با تعدادی بیت و فنر معلق است که اکثر افراد نیازی به دانستن در مورد آن ندارد. تا زمانی‌که از کار می ایستد.

 

تعمیر یخچال در نظر آباد

 

درباره ما

 

سرد کرج با بیش از ۳۰ سال سابقه در تعمیر یخچال در نظر آباد می باشد . سرد کرج همیشه سعی دارد که رضایت مشتریان را در اولویت قرار بدهد . این شرکت دارای بهترین ، مجرب ترین ، با تجربه ترین و با استعداد ترین تکنسین ها را با بهترین و بروز ترین تجهیزات دارد . تعمیرکار پس از تعمیر و یا تعویض قطعه یخچال تان ، به شما یک ضمانت نامه کتبی همراه با حداقل ۶ ماه گارانتی می دهد تا در صورت مشکل بتوانید از نمایندگی خدمات بهره مند شوید .

مطالب مرتبط