51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در پیشاهنگی کرج

امروزه یخچال ها یکی از مهمترین لوازم خانگی برای مردم یک جامعه به حساب می آید . اگر این دستگاه دچار خرابی شود ، مشکلاتی از جمله خرابی دیگر قطعات سالم در یخچال . یا خراب شدن مواد غذایی در یخچال به بار میاورند . پس برای سالم نگهداشتن یخچال تان حتما با تعمیر یخچال در پیشاهنگی کرج تماس بگیرید . زمانی که یخچال شما دچار نقص و یا هرگونه مشکلی شده است ، لطفا با نداشتن دانش و تجربه قبلی دست به تعمیر یخچال نکینید . چون ممکن است خرابی و هزینه تعمیر را بیشتر کنید .

در موقعی هم ممکن است خرابی یخچال از تنظیمات آن باشد . پس قبل هرکاری با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید تا دیگر هزینه بیشتری پرداخت نکنید. سرد کرج یکی از بهترین ، با تجربه ترین ، مجرب ترین و قابل اعتماد ترین تعمیرکاران را برای تعمیر یخچال شما استخدام کرده است  .همچنین هر گروه را در هر منطقه از کرج قرار داده است . تا در زمان وجود مشکل برای یخچال شما ، تعمیرکار در سریعترین زمان خود را به محل شما برسانند .

پس در هر موقع در هر جای کرج و پیشاهنگی هستید که یخچال شما دچار مشکل و یا نقص در قطعات شده است ، با تعمیر یخچال در پیشاهنگی کرج تماس بگیرید .

 

تعمیر یخچال در پیشاهنگی کرج

 

علت صدا و لرزش یخچال

  • مشکل در کمپرسور یخچال فریزر
  • مشکل تراز نبودن یخچال
  • ایراد در فن داخل یخچال
  • مشکل پروانه فن داخل یخچال
  • مشکل در سیکل تبرید یخچال در قسمت لوله کشی

 

تعمیر یخچال در پیشاهنگی کرج

 

خدمات پس از فروش

زمانی که تعمیرکار ، یخچال شما را تعمیر و یا قطعه ای از آن را تعویض می کند ،به شما یک برگه ضمانت نامه کتبی میدهد که در صورت مشکل برای یخچال خود ، بتوانید از نمایندگی آن برند از یخچال تان  و خدمات آن ها بهره مند شوید . گارانتی هر یک از قطعاتی که اورجینال هستند ، حداقل ۶ماهه می باشد که در صورت خرابی میتوانید بصورت رایگان آن را تعمیر کنید .

اگر برگه ضمانت نامه را به هر دلیلی گم کرده اید و یا تاریخ آن تمام شده است . سرد کرج یخچال شما را از هر نوع برندی با منصفانه ترین قیمت تعمیر و در صورتی که تعمیر قطعه خراب بصرفه نباشد . یعنی پس از تعمیر ، بعد از مدتی درباره دچار خرابی شود ، آن را با قطعه اورجینال تعویض می کنند .

 

علت روشن نشدن یخچال بعد از قطعی برق چیست ؟

 

علت روشن نشدن یخچال بعد از قطعی برق ممکن است ، آسیب دیدن برخی از نقاطی در یخچال در اثر نوسانات برق باشد . قطع و وصل شدن جریان برق با بالا بردن میزان نوسانات ، احتمال خرابی قطعاتی مانند برد الکترونیکی ، رله ، ترموستات و غیره را افزایش می دهد . خرابی هر کدام از این قطعات نیز میتواند موجب روشن نشدن یخچال شود .

وقتی یخچال شما دچار مشکل شده و در پیشاهنگی کرج ساکن هستید ، میتوانید با تعمیر یخچال در پیشاهنگی کرج تماس بگیرید .

برای تعمیر یخچال در باغستان کرج کلیک کنید.

 

 

تعمیر یخچال در پیشاهنگی کرج

 

مطالب مرتبط