51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در چهار صد دستگاه کرج

امروزه یخچال ها یکی از مهمترین لوازم خانگی در هر خانه ای می باشند . که اگر آن دستگاه دچار مشکل و یا خرابی شود ، زیان های زیادی همراه خود به بار می آورد . به عنوان مثال قطعه ای که دچار مشکل شده است ، خرابی را به دیگر نقاط یخچال منتقل می کند . یا هزینه بسیار زیادی دارد . مواد غذایی موجود در یخچال خراب می شود .

سرد کرج به مشتریانش پیشنهاد می کند که برای دوری از این مشکل ها ، مخصوصا هزینه های بسیار بالا ، حداقل هر ۶ ماه یکبار یخچال خود را سرویس کنند . برای دریافت بهترین تکنسین ها می توانید با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید .

یکی از ویژگی های سرد کرج قرار دادن تکنسین های مجرب ، با تجربه و… در تمامی مناطق کرج و حومه است . همان طور که در اوایل مقاله به او پرداخته ایم خرابی طولانی مدت یخچال زیان هایی به همراه دارد . به همین دلیل در تمامی نقاط کرج و حومه تکنسین ها سرد کرج حضور دارند .

 

تعمیر یخچال در چهار صد دستگاه کرج

 

ترموستات چیست ؟

 

ترموستات دمای محفظه داخلی یخچال را تنظیم می کند . این قطعه با ارسال فرمان به موتور یخچال ، روشن  خاموش شدن آن را مدیریت می کند . در صورت خرابی این قطعه برای داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش ، حتما با تعمیر یخچال در چهار صد دستگاه کرج تماس بگیرید . یکی از عوامل مهم خرابی یخچال ها ، خراب شدن ترموستات یخچال می باشد 

موتور و یا کمپرسور یخچال 

موتور یکی از بخش های مهم موجود در قطعات یخچال به حساب می آید . کمپرسور یا موتور یخچال وظیفه انجام فرآیند سرما دهی و خنک سازی محفظه داخلی یخچال را در دست دارد . بدون وجود این قطعه می توان گفت کارکرد و عملکرد یخچال امکان پذیر نمی باشد .

این قطعه در قسمت های پایین و پشت  یخچال قرار گرفته است که به رنگ مشکی مانند می باشد . به همین دلیل یکی از عوامل خرابی یخچال ها به معیوب شده قطعه موتور و یا کمپرسور می باشد . در صورت بروز مشکل حتما به تعمیر یخچال در چهار صد دستگاه کرج تماس بگیرید .

 

تعمیر یخچال در چهار صد دستگاه کرج

 

علت خرابی زود هنگام یخچال ؟

از آنجایی که قیمت یخچال ها در کشور بالا رفته و شرکت های زیادی پا به بازار گذاشته اند ، تمام محصولات را از حداقل ترین رنج قیمت بازار میتوانید پیدا کنید تا گران ترین . مسلما با خرید یک یخچال ارزان قیمت ، بعد از چند مدت قطعات یخچال دچار خرابی می شوند .

سرد کرج برای اینکه شما مبلغ های گزافی را هر چند مدت برای تعمیر یخچال ندهید ، به شما پیشنهاد می دهد که از برند و مدل های معتبر مانند سامسونگ ، ال جی ، هایسنس ، دوو ، بوش و … خریداری کنید تا از قطعات با کیفیت آن اطمینان حاصل داشته باشید .

برای تعمیر یخچال در چهار باغ کرج کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط