51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در چیتگر

اگر ساکن چیتگر هستید و یخچال شما از هر نوع برند و مدلی دچار خرابی و یا مشکل شد، حتما با تعمیر یخچال در چیتگر تماس بگیرید. مشاوران ما با شما صحبت کرده ، و در صورت نیاز تکنسین های مستقر در چیتگر را برای کمک به تعمیر یخچال شما می فرستند .

امروزه یخچال ها یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین لوازم خانگی در هر خانه به حساب میایند . اگر این دستگاه دچار مشکل و یا خرابی شود ، می تواند زیان های زیادی به وجود بیارد . به عنوان مثال اگر قطعه ای از یخچال خراب شود ، ممکن است که به دیگر نقاط یخچال آسیب وارد کند و باعث هزینه های بیشتری می شود . با خرابی یخچال تمام مواد غذایی موجود در یخچال خراب می شود و یخچال بو میگیرد .

 

تعمیر یخچال در چیتگر

 

سرد کرج برای راحتی شما یک گروه از با تجربه ترین ، با استعداد ترین و مجرب ترین تکنسین ها را فقط برای تعمیر یخچال در چیتگر قرار داده است  تا با سریعترین سرعت به منزل شما بیایند و پس از عیب یابی ، یخچال شما را تعمیر می کند .

یک از ویژگی های سرد کرج ، قرار دادن تکنسین های مجرب ، با تجربه و با استعداد در تمام تقاط کرج و حومه است . این کار می تواند به روند سرعت تعمیر بسیار کمک کند . اگر یخچال شما فقط برای یک روز هم خراب و از کار بی اُفتد ، زیان های زیادی به همراه نیز دارد . به همین دلیل می باشد که سرد کرج یک پله از رقبا جلو تر می باشد .  

یخچال خنک نمی کند؟

علت خنک کردن یخچال : عوامل مختلفی برای خنک کردن یخچال می توان پیدا کرد مانند :

  1. کمپرسور
  2. لاستیک درب
  3. شارژ گاز
  4. خرابی فن
  5. ترموستات
  6. درب یخچال به مدت طولانی باز بوده باشد

با مراجعه تکنسین ها و چک کردن قطعات بالا علت سرد نکردن در یخچال ها مشخص می شود. قابل توجه است که بخش عمده ای که تکنسین های ما به آن برخورد کردن از شارژ ، ترموستات  و گاز می باشد . زمانی که فراموش کرده باشید درب یخچال را ببندید ، به مرور زمان گرما وارد یخچال شده و مواد غذایی نیز در معرض خطر قرار می گیرند .

 

تعمیر یخچال در چیتگر

 

نگهداری از یخچال

 

نگهداری درست از یخچال میتواند عمر آن را افزایش بدهد و همچنین مصرف انرژی راهم کاهش دهد . در ادامه تعدادی از نکات مهم برای نگهداری از یخچال برای شما بیان می کنیم .

  • دوره های تمیز کردن منظم : یخچال ها حداقل باید هفتگی یا ماهیانه تمیز شوند . برای این منظور می توانید از محلول شوینده خاص برای تمیز کردن یخچال استفاده کنید 
  • استفاده از برق مناسب : یخچال باید یک پریز اختصاصی و مطابق با مشخصات فنی داشته باشد . همچنین باید اطمینان داشت که سیم برق و پلاگ از خرابی جلوگیری شده است .
  • دمای مناسب : دمای مناسب تمامی یخچال ها برای نگهداری از مواد غذایی باید بین ۲-۸ درجه سلسیوس باشد .
  • دوره های تعویض فیلتر : فیلتر هوای یخچال باید حداقل هر ۶ ماه یک بار تعویض شود . این کار باعث می شود کیفیت هوا بهبود و بوی بد کاهش یابد .

 

تعمیر یخچال در چیتگر 

 

اگر هم در کرج زندگی می کنید و یخچال شما به هر دلیلی خراب شده است و یا کار نمی کند ، می توانید با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید .

برای تعمیر یخچال در چهار صد دستگاه کرج کلیک کنید.

مطالب مرتبط