51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در کمالشهر کرج

سرد کرج یکی از با تجربه ترین شرکت ها در تعمیر یخچال در کرج است که  بیش از نیم قرن سابقه خدمات رسانی به مشتریان عزیز دارد تعمیر یخچال در کمالشهر کرج .  سرد کرج دارای ضمانت نامه کتبی ، خدمات پس از فروش ، و در صورتی خرابی قطعه ، تعویض آن با یک قطعه اورجینال .

سرد کرج یکی از مجرب ترین و با تجربه ترین تعمیرکاران را برای تعمیر یخچال در کمالشهر کرج انتخاب کرده است تا در صورت بروز مشکل برای یخچال هایتان از هر برند و هر نوع مدل ، سریعا خودشان را به منزل شما رسانده و پس از عیب یابی یخچال ، شروع به تعمیر آن می کند .  تکنسین های ما با آموزش دیدن توسط افراد متخصص ، وارد عرصه تعمیرات یخچال شده اند .

پس اگر یخچال شما دچار مشکل و یا خرابی شده است ، با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما در صورت نیاز تعمیر کار را به منزل شما فرستاده تا هم هزینه حمل و نقل کم شود و هم دیگر برای ترافیک های زیاد ، زمان تان هدر نرود .

تعمیر یخچال در کمالشهر کرج

خدماتی که ما برای تعمیر یخچال در کمالشهر کرج انجام می دهیم :

  • نصب و راه اندازی یخچال فریزر
  • تعویض موتور یخچال فریز
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال و ساید
  • رفع بوی بد یخچال فریزر
  • رفع آبریزی یخچال و ساید
  • تعویض فیلتر تصفیه آب ساید

تعمیر یخچال در منزل

تکنسین های ما ، پس از تماس با ما با سریعترین  زمان خودشان را به منزل شما می رسانند که دیگر نیاز نباشد تا هزینه های بیشتری مبنا بر درست کردن یخچال پرداخت کنید . ترافیک های بسیار زیاد هم زمان زیادی را برای تعمیر صرف می کنند . شما هم میتوانید تعمیرکار را درحال تعمیر یخچال در کمالشهر کرج را بررسی کرده اگر تعمیر قطعه بصرفه نباشد ، در صورت تعویض قطعه خراب با قطعه اورجینال که دارای ۶ ماه ضمانت است  ،  شما در آنجا حضور دارید و پس از تعویض ، تعمیرکار به شما یک ضمانت نامه کتبی می دهد تا بتوانید از خدمات سرد کرج بهره مند شوید . 

بعضی از خدمات ما در تعمیر یخچال

  1. رفع بود بد یخچال فریزر
  2. رفع آبریزی یخچال و
  3. تعویض لاستیک دور درب یخچال
  4. تعویض موتور یخچال فریزر
  5. تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال
  6. تعویض برد الکترونیکی یخچال
  7. نصب و راه اندازی یخچال فریزر

تعمیر یخچال در کمالشهر کرج

خدمات پس از فروش

هر موقع یخچال شما دچار ایراد شده بود و تعمیرکاران ما یخچال شما دا با هر نوع برند و مدل عیب یابی و بعد شروع به تعمیر کردند ، پس از تعمیر و یا تعویض قطعه به شما یک ضمانت نامه کتبی میدهند تا شما بتوانید از تمامی خدماتی که برای گارانتی برای محصولات یخچال قرار داده ایم استفاده و بهره مند شوید .

یخچال خنک نمی کند؟

علت عدم خنک کردن یخچال : عوامل مختلفی برای عدم خنک کردن یخچال می توان یافت مانند :

  1. شارژ گاز
  2. خرابی فن
  3. ترموستات
  4. کمپرسور
  5. لاستیک درب

با مراجعه تکنسین ها و چک کردن قطعات بالا علت عدم سرما در یخچال ها مشخص می شود. قابل توجه است که بخش عمده ای که تکنسین های ما به آن برخورد کردن از ترموستات و شارژ و گاز می باشد .

مطالب مرتبط