51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در کوهسار کرج

 

یکی از معضلاتی که می تواند برای هر خانواده ای اتفاق بی افتد ، خراب شدن یخچال آن هست . یعنی زمانی یخچال آنها خراب و یا دچار مشکل شود ضرر و زیان های زیادی را همراه خود دارد .

برای مثال ، وقتی که یخچال خراب می شود ، تمامی مواد غذایی موجود در آن هم خراب می شود . و یا اگر به خرابی آن توجه زیادی نکنید ، قطعه ای که دچار خرابی شده است ، خرابی خود را به دیگر قطعه های سالم منتقل می کند .

 

سرد کرج به مشتریانش پیشنهاد می کند که حداقل هر ۶ ماه یکبار یخچال خود را سرویس کنند . با این کار یخچال به مدت طولانی سالم مانده و هر چند وقت شاهد خرابی آن نخواهید بود . در مواقعی ممکن است که قطعه و یا هر چیز دیگری خراب و یا دچار مشکل می شود . یخچال کماکان در حال کارکردن باشد و شما متوجه خرابی آن نیستید . به همین دلیل است که سرد کرج به مشتریانش گفته است که هر ۶ ماه یکبار یخچال خود را تعمیر کنند .

برای اینکه بتوانید یک تعمیرکار با تجربه و مجرب را پیدا کنید ، می توانید با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید .

 

تعمیر یخچال در کوهسار کرج

 

مهمترین علت های خرابی یخچال

 

برای اینکه یخچال شما در بهترین حالت و متد ها تعمیر شود . با تعمیر یخچال در کوهسار کرج تماس بگیرید .

بدون شک یخچال یکی از پراستفاده ترین وسایل خانه شماست . دردوره مدرن ، زندگی بدون یخچال غیر قابل تصور و باور است . هر خانواده معمولی با یک آشپزخانه عملیاتی به سادگی نمی تواند بدون یخچال فعالیت کند . به تکه های بزرگ غذایی فکر کنید که یخچال شما می تواند روز ها بدون کهنه شدن در آن نگهداری کند .

 

مانند هر وسیله برقی دیگری ، یخچال نیز ممکن است در اوقاتی کار نکند . در اینجا چند دلیل رایج وجود دارد که ممکن است باعث خراب شدن یخچال شود . 

هر موقع یخچال شما دچار مشکل شد ، به تعمیر یخچال در کوهسار کرج تماس بگیرید .

 

۵ شایع ترین علت های خرابی یخچال

 

  • نشت مبرد
  • پر کردن بیش از اندازه یخچال
  • مدل های قدیمی
  • کابل کشی فرسوده
  • مشکل موتور کمپرسور

 

راه های نگهداری از یخچال

 

تعمیر یخچال در کوهسار کرج

 

قبل از آن که راه های نگه داری از یخچال را بگوییم . اگر در کوهسار کرج زندگی می کنید و یخچال شما خراب شده است . با تعمیر یخچال در کوهسار کرج تماس بگیرید .

 

نگهداری درست از یخچال میتواند عمر آن را افزایش بدهد و همچنین مصرف انرژی راهم کاهش دهد . در ادامه تعدادی از نکات مهم برای نگهداری از یخچال برای شما بیان می کنیم .

 

  • دوره های تمیز کردن منظم : یخچال ها حداقل باید هفتگی یا ماهیانه تمیز شوند . برای این منظور می توانید از محلول شوینده خاص برای تمیز کردن یخچال استفاده کنید .

 

  • استفاده از برق مناسب : یخچال باید یک پریز اختصاصی و مطابق با مشخصات فنی داشته باشد . همچنین باید اطمینان داشت که سیم برق و پلاگ از خرابی جلوگیری شده است .

 

  • دمای مناسب : دمای مناسب تمامی یخچال ها برای نگهداری از مواد غذایی باید بین ۲-۸ درجه سلسیوس باشد .

 

 

مطالب مرتبط