51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در کوی قائم کرج

اگر در کرج زندگی میکنید و ساکن کوی قائم هستید ، زمانی که یخچال تان خراب و یا دچار ایراد شد ، حتما با تعمیر یخچال در کوی قائم کرج تماس بگیرید . سرد کرج برای راحتی شما گروهی از تکنسین های مجرب ، آموزش دیده و با تجربه را در تمام محلات کرج ، مخصوصا کوی قائم قرار داده است . پس در هر زمان ، هر جای کرج و هر نوع برند و مدل یخچال شما دچار مشکل شد ، می توانید ما سرد کرج تماس بگیرید . پس از صحبت با مشاوران ما ، در صورت نیاز تکنسین ها را به منزل شما می فرستند . تکنسین های سرد کرج با همراه خود بهترین تجهیزات روز دنیا را همراه خود میاورند . تا در سریعترین زمان بتوانند عیب یخچال شما را پیدا و بعد شروع به تعمیر کنند .

 

تعمیر یخچال در کوی قائم کرج

 

برای اینکه بهترین بازخورد را بتوانید از یخچال خود بگیرید ، لازم است که یخچال شما سالم بوده تا بتواند عملکرد صحیح و مناسبی داشته باشد . در صورتی که یخچال به خوبی نگه داری نشود ، عمر آن یخچال به طور منطقی کوتاه تر می شود . پس به همین دلیل سرد کرج به شما پیشنهاد می کند تا حداقل هر ۶ ماه یک بار یخچال خود را تعمیر کنید . اگر هر موقع در هر جای کرج بخواهید یخچال خود را سرویس و یا اگر دچار خرابی شده است تعمیر کنید ، حتما با تعمیر یخچال در کوی قائم کرج تماس بگیرید .

علت خرابی یخچال ها پس از مدتی چیست  ؟

از آنجایی که قیمت یخچال ها بسیار بالا رفته و برند های زیادی پا به بازار گذاشته اند ، تمام محصولات را از حداقل ترین رنج قیمت بازار میتوانید پیدا کنید تا گران ترین . مسلما با خرید یک یخچال ارزان قیمت ، بعد از چند مدت ، قطعات یخچال دچار خرابی می شوند . سرد کرج برای اینکه شما مبلغ های گزافی را هر چند مدت برای تعمیر یخچال ندهید ، به شما پیشنهاد می دهد که از برند و مدل های معتبر مانند سامسونگ ، ال جی ، هایسنس ، دوو ، بوش و … خریداری کنید تا از قطعات با کیفیت آن اطمینان حاصل داشته باشید .

اگر هم توان خریدن یخچالی باکیفیت و گران را ندارید ، نگران نباشید . در صورت مشکل حتما با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید تا قطعه خراب را با یک قطعه اورجینال دیگر تعویض کنند .

تمیز کردن یخچال در خانه

یخچال ها حداقل باید هفتگی یا ماهیانه تمیز شوند . برای این منظور می توانید از محلول شوینده خاص برای تمیز کردن یخچال استفاده کنید .

تعمیرات منظم یخچال

تعمیرات منظم یخچال و تعویض قطعات بالا برنده عمر یخچال و همچنین کاهش هزینه تعمیرات در بلند مدت می تواند مفید باشد . 

فیلتر یخچال چه زمانی باید تعویض شود ؟

 

تعمیر یخچال در کوی قائم کرج

 

فیلتر هوای یخچال باید حداقل هر ۶ ماه یک بار تعویض شود . این کار باعث می شود کیفیت هوا بهبود و بوی بد کاهش یابد .

مطالب مرتبط