51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

تعمیر یخچال در گرم دره

اگر ساکن گرم دره هستید و یخچال شما از هر نوع برند و مدلی دچار خرابی و یا مشکل شد ، حتما با تعمیر یخچال در گرم دره تماس بگیرید تا مشاوران ما با شما صحبت کرده ، و در صورت نیاز تکنسین های مستقر در گرم دره را برای کمک به تعمیر یخچال شما می فرستند .

امروزه یخچال ها یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین لوازم خانگی در هر خانه به حساب میایند . اگر این دستگاه دچار مشکل و یا خرابی شود ، می تواند زیان های زیادی به وجود بیارد . به عنوان مثال اگر قطعه ای از یخچال خراب شود ، ممکن است که به دیگر نقاط یخچال آسیب وارد کند و باعث هزینه های بیشتر می شود . با خرابی یخچال تمام مواد غذایی موجود در یخچال خراب می شود و یخچال بو میگیرد .

سرد کرج برای راحتی شما یک گروه از با تجربه ترین ، با استعداد ترین و مجرب ترین تکنسین ها را فقط برای تعمیر یخچال در گرم دره قرار داده است  تا با سریعترین سرعت به منزل شما بیایند و پس از عیب یابی ، یخچال شما را تعمیر می کند .

تعمیر یخچال در گرم دره

خدمات پس از فروش

تکنسین های سرد کرج با بهترین و بروز ترین متد های روز دنیا یخچال شما را تعمیر میکنند . در صورتی که قطعه خراب تعمیر کردنش بصرفه نباشد و بعد از چند وقت درباره باید آن را تعمیر کرد ، فقط هزینه را بیشتر میکند . تعمیرکار با شما مشورت کرده و پس از رضایت شما قطعه خراب را با قطعه اورجینال تعویض می کند.

این قطعه دارای ضمانت نامه کتبی و گارانتی ۶ ماهه می باشد . شما می توانید از خدمات نمایندگی برند یخچال خود بهره مند شوید .

اگر هم شما برای تعویض قطعه خراب رضایت ندهید ، تعمیرکار همان قطعه را تعمیر می کند .

 اگر به هر دلیل برگه ضمانت را گم کرده اید و یا زمان آن تمام شده است ، نگران نباشید سرد کرج با منسفانه ترین قیمت و با بهترین شکل ممکن قطعه را برای شما تعمیر و یا تعویض می کند .

بعضی از خدمات ما در تعمیر یخچال در گرمدره

  1. رفع بود بد یخچال فریزر
  2. رفع آبریزی یخچال و ساید
  3. تعویض لاستیک دور درب یخچال
  4. تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال و ساید
  5. تعویض برد الکترونیکی یخچال و ساید
  6. نصب و راه اندازی یخچال فریزر
  7. تعویض موتور یخچال فریزر

خدماتی که ما برای تعمیر یخچال انجام می دهیم :

  • نصب و راه اندازی یخچال فریزر
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال و ساید
  • رفع آبریزی یخچال و ساید
  • تعویض فیلتر تصفیه آب ساید
  • رفع بوی بد یخچال فریزر
  • تعویض موتور یخچال فریز

درباره ما

سرد کرج با بیش از نیم قرن سابقه در تعمیر یخچال در کرج و دارای تکنسین های مجرب ، با تجربه ، با استعداد و … این موقعیت را فراهم کرده است تا مشتریان عزیز در هرجای کرج و حومه باشند ، اگر یخچالشان و یا هر کدام از لوازم خانگی شان دچار مشکل شد ، تکنسین های مستقر در آن مکان با سرعت به منزل شما آمده و لوازم شما را تعمیر می کنند .

مطالب مرتبط