51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

سرویس کولر گازی را چه زمانی انجام دهیم

سرویس کولر گازی را چه زمانی انجام دهیم

یکی دیگر از کارهایی که با انجام آن به طول عمر کولر گازی خود کمک می کنید، سرویس کولر گازی می باشد. و اگرکولر گاز یخچال را هر ساله سرویس کنید آن را از مشکلات جدی، دور کرده و به جز آن تنظیم دما مناسب کولر گازی موجب طول عمر دستگاه می گردد. و از هزینه های زیاد جلوگیری می کند و دستگاه شما کمک تر دچار مشکل و خرابی می شود.

و در صوت نیاز، اگر می خواهید کولر گازی خود را تعمیر یا تعویض کنید، تعمیر کولر گازی در کرج  آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. اگر از ما کمک می خواهید با سرد کرج تماس گرفته تا در منزل یخچال شما را تعمیر کرده و مثل روز اول به شما تحویل دهند.

سرویس کولر گازی را چه زمانی انجام دهیم

در چه زمان کولر گازی باید سرویس شود:

از نظر تعمیرکاران و تکنسین های ماهر و مجرب، بهترین وقت برای سرویس کولر  گازی موقعی است که، اسپیلت هنوز راه اندازی نشده باشد.

و در فصل بهار و پاییز، بهترین زمان برای سرویس کولر گازی می باشد. سوال این است که اگر در فصل تابستان و زمستان این کار را انجام دهیم جه می شود؟ در این فصول اگر شما بخواهید کولر گازی را سرویس کنید با مشکلات جدی در این دستگاه رو به رو می شوید، در فصل زمستان به دلیل اینکه شرایط برای تعمیر دستگاه محیا نیست، و تعمیرات مطلوب بهینه برای کولر گازی شما فاهم نمی باشد.

این دستگاه از حساسیت بالا برخوردار است، و تعمیر آن در زمانی که هنوز راه اندازی نشده است باید انجام شود تا با مشکلات جدی مواجه نشود.

سرویس کولر گازی شامل جه چیز هایی می باشد:

  • تعمیر یا تعویض قطعات
  • ارزایابی قطعات و اجزا داخلی
  • چک کردن شارژ گاز کولر
  • برسی سیم کشی دستگاه
  • آمپر کولر گازی چک و تست می شود
  • تمیز کاری کولر گازی
  • تعویض فیلتر تصویه هوا
  • چک کردن گاز مبر و اطمیان داد از عدم این مشکل

سرویس کولر گازی را چه زمانی انجام دهیم

مشکلات عمده کولر گازی:

در زمانی که کولر شما به صورت خودکار و خود به خود دیگر کار نمی کند، در هنگامی که کمپرسور دستگاه وقتی در حال کار کردن است متوقف می شود، در بعضی موارد دستگاه درست کار می کند کمپرسور دستکاه متوفق نشده ولی سرد سازی دستگاه به حد اندازه نیست یا در مواقعی مثل، صدایی از دستگاه می شنوید ولی آن صدا اصلا شبیه به صدای اولی هنگام نصب نبوده، در بعضی ماقع ممکن است که از کولر کگازی به مدت دو ساعت یا بیشتر استفاده کرده اید و متوجه می شوید که پنل داخلی یخ زده است، وقتی که ریموت از کار افتاده است با تعویض باتری این مشکل حل نمی شود و در بغضی مواقع دیگر اگر کوار گازی چکه می کند بهتر است با تعمیرکاران مربوطه تماس حاصل فرمایید.

هنگام رو به رو شدن با هر یک از مشکلات بالا سرد کرج در خدمت شماست تا هر مشکلی که با آن مواجه شدید را حل کرده و مثل روز اول می توانید از آن استفاده کنید.

مطالب مرتبط