51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

علت خرابی لولای درب یخچال الکترواستیل

به اشتراک بذارید

علت خرابی لولای درب یخچال الکترواستیل

علت خرابی لولای درب یخچال الکترواستیل، معمولان زمانی لولای درب بخچال دچار مشکل می شود که، لولا یا شکسته باشد، یا دچار پوسیدگی و زنگ زدگی شده باشد.

هرگونه مشکلی برای یخچال شما به وجود آید، با نمایندگی یخچال الکترواستیل در کرج تماس بگیرید.

علت خرابی لولای درب یخچال الکترواستیل

مشکلات و تعمیر لولای درب یخچال الکترواستیل

هرگاه دستگاه شما دچار خرابی شد، بهتر است اول با مشکلات آن آشنا شوید تا بهتر بتوانید نسبت به آن اقدام کنید. بعضی از مشکلات درب یخچال را در زیر با هم بررسی خواهیم کرد:

  • زمانی در اطراف درب یخچال خود نشانه هایی از رطوبت مشاهده کردید.
  • در اطراف درب یخچال دچار برفک شده باشد.
  • افتادگی درب یخچال
  • معیوب شدن لاستیک درب یخچال
  • تراز نبودن
  • پوسیده شدن درب یخچال
  • فرورفتگی در درب یخچال

علت خرابی لولای درب یخچال الکترواستیل

خراب شدن لولا و یا تاقان درب یخچال الکترواستیل

با توجه به اینکه درب یخچال بر روی لولا می چرخد، حالا اگر این لولا دچار پوسیدگی و همچنین روان کننده در آن خشک شده باشد، در این صورت درب دستگاه به راحتی بسته نخواهد شد. در چنین شرایطی با باز و بسته کردن درب، صدای گوش خراشی شنیده می شود. باید لولای خراب شده را تعویض و آن را روغن کاری کنید.

خراب شدن درب یخچال باعث چه می شود؟

از آنجا که درب یخچال به خوبی بسته نشود، در این حالت هوای گرم به راحتی وارد یخچال می شود و هوای خنک از دستگاه خارج می شود. اگر درجه هوای داخل کابین گرم شود، کمپرسور بر ای خنک کردن مجبور است مدام کار کند، در نتیجه موتور یخچال از کار خواهد افتاد.

علل های خرابی درب یخچال الکترواستیل

درب یخچال هم مانند بقیه قطعات ممکن است دچار خرابی شود. که بعضی از آن ها را در زیر مشاهده خواهیم کرد:

  • افتادگی درب یخچال: زمانی با این مشکل روبه رو خواهید شد که، طبقات یخچال را بیش از ظرفیت پر کرده باشید. وقتی طبقات یخچال سنگین شده باشد به لولای درب فشار می آید.
  • خشک شدن لولای درب یخچال: بعضی اوقات پیش آمده که صدای غیر طبیعی هنگام باز و بسته شدن یخچال به گوش می رسد. این صدا برای خشک شدن لولای درب یخچال است. برای حل این مشکل مقداری روغن مایع یا روغن چرخ، به لولای درب بزنید.
  • شکستگی در لولای درب: وقتی از یخچال به درستی استفاده نشود، یعنی درب دستگاه بر اثر باز و بسته شدن نا درست ممکن است دچار شکستگی شود. در این صورت باید لولای درب تعویض شود.
  • تراز نبودن یخچال: یکی دیگر از علل های خرابی درب یخچال، تراز نبودن آن است. وقتی یخچال به خوبی سر جای خود نباشد، یعنی درب دستگاه باز مانده و تمام سنگینی به یک طرف دستگاه وارد می شود. در چنین حالتی درب دستگاه دچار شل شدن می شود.

تعمیر لولای درب یخچال الکترواستیل

درب یخچال یکی از اساسی ترین قسمت از دستگاه می باشد. اگر لولای درب دچار هرگونه مشکلی شود، درب یخچال به خوبی باز و بسته نخواهد شد و در نهایت آسیب های دیگری به دستگاه وارد خواهد شد. برای حل این مشکل، با یک کادر مجرب و کار بلد در امور تعمیر یخچال لازم است. نمایندگی سرد کرج با بهترین امکانات همواره در خدمت شما عزیزان هستند.

علت خرابی لولای درب یخچال الکترواستیل

حرف آخر: هیچ گاه خرابی درب یخچال را نادیده نگیرید، چون اگر این مشکل حل نشود، خسارات زیادی به دستگاه وارد خواهد شد. هرگونه خراش یا شل شدن در قسمت درب یا بدنه یخچال خود مشاهده کردید، حتما با یک تکنسین ماهر تماس بگیرید.

برای علت برق داشتنن بدنه یخچال الکترواستیل اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + چهار =