51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

علت صدا در یخچال های امرسان

به اشتراک بذارید

علت صدا در یخچال های امرسان

علت صدا در یخچال های امرسان: عوامل زیادی هستند که باعث علت تولید صدا توسط یخچال ها می شود و بعضی زمان ها این صدا ها باعث به هم زدن آرامش شما می شوند.                                                        صدای زیاد یخچال ها یکی از رایج ترین مشکلاتی است که مردم از آن گله وشکایت دارند.
طبق تحقیقات و تجربیات کاربران از یخچال های امرسان، وجود آورنده صدا ها در این یخچال با دیگر برند ها متفاوت است. ما در این مقاله تلاش می کنیم که علت صدا در یخچال های امرسان را به شما شرح دهیم.

یخچال ها دارای قطعات مختلفی هستند که کارکرد آنها به صورت طبیعی باعث ایجاد صدا می شود، پس شنیدن هر صدایی از یخچال غیر طبیعی نیست و به طور عادی صدا هایی که یخچال تولید می کند قابل شنیدن نیستند، برای همین صدایی که یخچاله تولید می کنند نباید باعث آزار ساکنین خانه شود؛ قسمت ها و قطعات زیادی در یخچال ها وجود دارد که موجب به وجود آمدن صدا می شوند مثل: کمپرسور، کندانسور، گرومت، فن اواپرتور، سینی تخلیه و…. و هر قطعه روش متفاوتی برای آرام شدن دارند.
یکی از مهم ترین قطعاتی که باعث صدا دادن یخچال های امرسان می شود قطعه ی موتور فن کندانسور است؛ یخچال های مدل جدید اغلب از این قطعه برای خنک کردن سیم پیچ های کندانسور استفاده می کنند، این عملیات خنک کنندگی باعث ایجاد ایجاد صدا های غیر طبیعی در یخچال های امرسان می شود.

دیگر عواملی که باعث صدا های بلند می شود قطعه ی کمپرسور است، زمانی که دمای داخل یخچال شروع به بالا رفتن می کند، یک نوع سنسور به موتور کمپرسور دستور می دهد که روشن شود و کمپرسور هوای داخل یخچال را خنک می کند.اگر کمپرسور در یخچال های امرسان مشکلی داشته باشد باعث ایجاد صدا های غیر طبیعی می شود.

یکی دیگر از قطعه هایی که عامل موثری در صدا های غیر طبیعی یخچال های امرسان دارد، موتور فن اواپراتور است. اگر یخچال بیش از حد گرم شده است و آب های موجود در فریزر شما دیگر مثل قبل یخ نمی بندد، به این دلیل است موتور اواپرتور شما دارای مشکل است. در این صورت شما صدا های بلند و غیر طبیعی از یخچال خود می شنوید که منشا آن فریزر است؛ دیگر قطعات موجود در این یخچال نیز باعث ایجاد صدا می شوند مثل: گرومت، پخش کننده آب و یخ، سینی تخلیه و…، ولی این سه قطعه مهم ترین عوامل ایجاد صدا در یخچال هایس امرسان هستند.

علت های طبیعی دیگری موجود دارند که ایجاد صدا در یخچال های امرسان می شود:

1ـ لرزش یخچال به دلیل صاف نبودن پایه های یخچال شما

2ـ صدای تق تق که مربوط به خطوط آب پشت یخچال

3ـ صدای هوم زمانی که آب درحال پرکردن یخساز است

بهترین راه برای جلوگیری از این صدا ها پیدا کردن منبع صدا، اطمینان از تمیزی تمام بخش ها، برسی قطعات شل، تراز کردن پایه های یخچال هستند یا با خدمات یخچال امرسان در کرج تماس حاصل فرمایید، تا یخچال شما کمتر از قبل صدا های غیر طبیعی تولید کند.

برای علت یخ زدن یخچال هیمالیا کلیک کنید

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 4 =