51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

مرکز تعمیر یخچال در کرج

مرکزتعمیر یخچال در کرج امروزه به دلیل قطع شدن مکرربرق ها یکی از دغدغه های مردم خراب شدن وسایل برقی در اثر نوسان برق است .

همچنین به دلیل اهمیت یخچال در خانه مردم ترجیح میدهند که کارشان در خانه و سریع انجام شود تا دیگر نیاز به رفت و امد اضافی ، آسیب به یخچال در اثر جا به جایی و….. نباشد.

سرد کرج توانایی تعمیرات انواع یخچال در همه ی برند ها را دارد و دیگر جای نگرانی برای شما وجود ندارد زیرا هریخچالی را در هر مارکی میتوانید به دستان ماهر تکنسین های ما بسپاریدودر سریع ترین زمان ممکن بهترین کار را تحویل بگیرید.

مرکزتعمیر یخچال در کرج

قیمت مناسب تعمیر یخچال

شرکت ما علاوه بر اهمیت دادن به سطح کارتکنسین ها به اقتصادی بودن قیمت ها هم بسیار اهمیت میدهد زیرا این روزها هزینه همه چیز بسیار بالا است و سعی ما بر این است که تا حد ممکن هزینه شما را کم کنیم.

شعار شرکت ما ارائه بهترین خدمات با کم ترین هزینه است .شرکت ما موفقیت را در راضی بودن شما میبیند.

کارمندان سردکرج

میخواهم بیشتر خیالتان را راحت کنم شرایط استخدام در شرکت ما کمی سخت است

تکنسین های ما باید 10 تا 15 سال سابقه کاری داشته باشند و بتوانند کار خود را ضمانت کنند زیرا امروزه زیاد به گوشمان میخورد که وسایل برقی که تازه درست شده اند به سرعت مجدد خراب شده و دوباره نیازمند تعمیر و هزینه مجدد است و این چیزی است که باعث اذیت مردم میشود زیرا این روز ها همه مشغله های زیادی دارندو وقتی برای دوباره کاری ندارند.

شرکت ما با ضمانت کار خود خیال شما را از بابت همه چیز راحت میکند.

 سرعت انجام کار

دیگر نیازی به نگرانی بابت زمان طولانی تعمیرات نیست زیرا سردکرج پس از تماس شما تکنسین مجرب خود را به سمت شما میفرستد و در کم ترین زمان ممکن تعمیرات در منزل ودر حضور شما انجام میشود.

مرکزتعمیر یخچال در کرج

انواع یخچال

همان طور که اشاره کردیم تعمیرات انواع یخچال در برندهای مختلف را میتوانید در اختیار ما بگذارید.

 شاید برای شما سوال شود که آیا تعمیرات یخچال های صنعتی را هم انجام میدهیم یا نه؟ در جواب باید بگویم بله . ما با داشتن کارمندان مجرب و باتجربه توانایی انجام انواع تعمیرات را داریم.

 

علائم خطرناک سوختن یخچال

1.گرمای شدید و اب شدن یخ های فریزر

2.سر و صدای غیر طبیعی و زیاد

3.کار نکردن موتور یخچال

4.خاموش شدن و عدم روشن شدن دوباره

 

معیار های انتخاب یخچال چیست؟

برای انتخاب یک یخچال مناسب با شرایط شما پیشنهاد میشود اول مقدار پولی که میخواهید هزینه کنید را مشخص کرده و بعد به سراغ ابعاد یخچال بروید چک کنید که چه یخچالی دراشپزخانه شما جا میشود .

ویژگی های مهم و ضروری را مناسب با نیازهایتان چک کنید برای مثال:

اگر علاقمند به بطری های مختلف هستید مطمئن شویدکه میتوانید ابعاد قفسه ها را عوض کنید اگر از گوشت زیاد استفاده میکنید و طرز نگهداریش برایتان مهم است یخچالی بگیرید که محفظه جداگانه برای گوشت دارد و میتواند مواد غذایی را تازه تر نگه دارد.

سعی کنید یخچال خود را از برندی خریداری کنید که دارای نمایندگی های فعال در شهر های مختلف است و میتواند انواع خدمات را به شما ارائه دهد این موضوع داری اهمیت زیادی است زیرا وسایل برقی مصرفی است و در مواقعی احتمال خراب شدن قطعات وجود دارد . پس شما به برندی احتیاج دارید که بتواند در سال های بعد هم قطعات یخچال شما را تامین کند.

فراموش نکنید که تعمیرات هر یخچال با یخچال دیگر متفاوت است مثلا : یخچال سامسونگ با اسنوا و…. متفاوت است و هر برند و مدل نیازمند تکنسین مخصوص خودش است زیرا قطعات و نحوه قرارگیری آن با هم بسیار تفاوت دارد و یک اشتباه میتواند موجب ضرر شود .

پاسخ به برخی سوالات شما

چرا لاستیک یخچال داغ میکند؟

این اتفاق دلیل های مختلف دارد که چند نمونه را برای شما در پایین توضیح دادیم.

1.رسوب نمک روی لاستیک درب یخچال میتواند باعث اصطکاک شده ولاستیک را داغ کند

پیشنهاد میشود به صورت مکرر از آب و محلول های شستشوی مناسب برای پاکسازی وجلوگیری از رسوب استفاده کنید.

  1. مطمئن شوید که درب یخچال به درستی بسته شود.

3.اگر یخچال در جای نامناسب و گرم قرار گرفته باشد باعث میشود هوای خنک به درستی به لاستیک دسترسی نیابد و ممکن است لاستیک داغ شود.

 

مرکزتعمیر یخچال در کرج

 

چرا یخچال صدا میدهد؟

دلایل متعددی برای صدای یخچال وجود دارد چند مورد را ذکر میکنیم:

1.برخی از صداها عادی است و این نشان دهنده این است که یخچال به درستی در حال کار است برخی از این صداها شامل صدای فن های خنک کننده و کمپرسور و حرکت شیرهای اب و ….

2.بروز تغییرات دمایی در یخچال ممکن است قطعات درونی را انقباض و انبساط کند. این تغیراتت دمایی میتواند به صداهایی شبیه تیک تیک و… منجر شود.

3.هنگامی که یک یخچال تازه خریداری کردید ممکن است در مراحل اولیه راه اندازی صداهایی رخ دهد.این صداها معمولا تنفس ترموستات و کمپرسور در طی فرایند سیستم است.

 

چرا یخ ساز یخچال کار نمیکند؟

  1. درست نبودن تنظیمات میتواند باعث بروز این مشکل شود. دفترچه راهنما یخچالتان را چک کنید و مطمئن شوید تنظیمات را درست انجام دادید.

2.بررسی کنید که خط آبی که به یخ ساز اب میرساند به درستی نصب شده باشد و خراب نباشد. اگر خط آب شکسته یا ترک خورده باشد احتمالا آب به درستی به یخ ساز نمیرسد.

3.اگر یخ ساز مجهز به فیلتر آب است اطمینان حاصل کنید که فیلتر تمیز است.

مرکز تعمیر یخچال در کرج با به روزترین متد کاری و حرفه ای ترین تکنسین ها درخدمت شما است تا به بهترین شکل در منزل خدمات را به شما اراِئه دهد.

 

مطالب مرتبط