51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

نمایندنگی تعمیر یخچال در گوهردشت کرج

نمایندنگی تعمیر یخچال در گوهردشت کرج

وقتی یخچال شما دچار مشکل می شود، در این حین شما دنبال تعمیر آن هستید که هم هزینه به صرفه برای شما داشته باشد.و هم دیگر نگرانی در مورد تعمیر آن نداشته باشید.تعمیر یخچال در کرج در خدمت شماست تا هرگونه خرابی در یخچال شما را برطرف کرده و دیگر نگران خرابی دوباره آن نباشید.

سرد کرج  به شما این اطمینان را می دهد که برای تعمیر یخچال  شما از جدیدترین استاندارد ها و از بهترین قطعات استفاده کند.مهمترین نکته درباره تعمیر آن این است، که به هیج وجه نباید یخچال تکان بخورد به این دلیل که ممکن است خرابی را 2 برار کند یا خرابی جدیدی، در یخچال به وجود بیاورد که هزینه شما برای تعمیر یخچال را زیاد می کند.نمایندگی تعمیر یخچال در گوهردشت کرج این مشکل را حل کرده و برای تعمیر یخچال شما به منزل آمده و پس از پیدا کردن مشکل دقیق شروع به تعمیر آن می کند.ولی در بعضی موارد یخچال به مشکل جدی تری برخورد کرده که باید آن را به تعمیرگاه برده تا با قطعات پیشرفته تر ان را تعمیر کنند.این اتفاق خیلی کم رخ می دهد.چون یخچال اغلب از مشکل جدی ندارد و در منزل می توان این مشکل را برطرف کرد.

نمایندنگی تعمیر یخچال در گوهردشت کرج

یخچال از انواع مختلفی برخوردار است:

  • یخچال فیریزر های 4 درب:

این مدل یخچال شبیه مدل فرانسوی است با این تفاوت که فیریزر آن دو تکه کشویی و 2 درب می باشد.و به جای یک یا دو کشو یک تکه کامل مرتط، و به کشو های زیادی دسترسی دارد.

  • یخچال فیریزر درب مینی:

این نوع از قدیمی ترین نوع یخچال ها می باشد، که بیشتر در جاهایی قرار دارد که جای زیادی نمیبرد مثل ادارات با هتل ها از این یخچال کوچک استفاده می کنند.

  • یخچال و فیریزر های دوقلو:

یخچال فیریزر های دوقلو به دلیل سایز بزگ وطراحی زیبا نام یخچال های دوقلو را به خود گرفته اند.و به دلیل اینکه خچال و فیریزر از هم جدا  و به اندازه هم هستند مشکل جابجایی را برطرف می کنند.

  • یخچال و فیریزر ساید:

این یخچال جابجایی سختی دارد ولی محبوب ترین یخچال از نظر کاربران ست و برای خانواده پرجمعیت بسیار مناسب است.

  • یخچال فیریزر درب فرانسوی:

دارای دری هستند که از درب اصلی جدا است.که این درب کوچک برای این است که اگر میخواهیم موادی را داخل یخچال قرار دهیم از این درب کوچک استفاده  کنیم و دیگر نیازی به باز کردن  درب اصلی یخچال است.

مشکلات رایج یخچال:

  • برفک زدن یخچال
  • یخچال سرد نمی شود
  • درب یخچال بسته نمی شود
  • بدنه یخچال از خود برق تولید می کند
  • یخچال از خود صدا زیادی تولید می کند

وقتی با هر یک از این مشکلات بالا برخورد کردید، نمایدنگی تعمیر یخچال در گوهردشت کرج آماده خدمت رسانی به شما است.

نمایندنگی تعمیر یخچال در گوهردشت کرج

هزینه تعمیر یخچال به چه صورت است:

هنگام تماس گرفتن با سرد کرج، مشکل یخچال را برای ما کامل بازگو کنید. تا نمایندگی تعمیر یخچال در گوهردشت کرج، هزینه کامل را برای شما بگوید. یا اگر مشکل را کامل شرح ندادید وقتی ما به منزل آمدیم اول مشکل یخچال شما را کامل پیدا می کنیم. و بعد از آن هزینه را به شما گفته اگر با هزینه مشکلی نداشتید. تکنسین های ما شروع به تعمیر یخچال شما می کنند.

مطالب مرتبط