51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

نمایندگی بوش در کرج

 

نمایندگی بوش در کرج

امروزه لوازم خانگی اهمیت بسیار  زیادی در  راحت کردن زندگی ما دارند  . که اگر برای هر یک از آن ها ، هرگونه مشکلی پیش آید ممکن است ضرر های زیادی به بار بیارد . پس حتما با نمایندگی بوش در کرج تماس گرفته و تعمیرکارای ما در سریعترین زمان به محل شما آمده و مشکل یخچال شما را برطرف می کنند .   

سرد کرج با بیش از نیم قرن تجربه در رابطه با خدمات رسانی به مشتریان ، و تعمیرکاران قابل اعتماد و  آموزش دیده در کارخانه بوش . با خدمات پس از فروش ، ضمانت نامه کتبی ، در صورت خرابی قطعات ، استفاده از قطعه اورجینال .

نمایندگی بوش در کرج ،خدمات تعمیر ، سرویس و ترمیم انواع محصولات بوش را به کاربران این محصول ارایه می دهد . تیم کارشناسان مجرب و قابل اعتماد سرد کرج ، با استفاده از جدیدترین و بهترین متد های تعمیرات و تجهیزات با کیفیت . سعی دارند تا بالا ترین سطح خدمات را در زمینه تعویض قطعات و تعمیر آن ها به مشتریان ارایه دهند .

یکی دیگر از ویژگی های نمایندگی بوش در کرج این است که به دلیل ترافیک های بسیار زیاد و طاقت فرسا برای حمل و نقل . دیگرنیاز نیست وقت خود را هدر دهید و هزینه جدا گانه بیشتری را برای تعمیر قطعه دهید . برای همین بعد از تماس با ما تکنسین های ما با خیلی سریع به منزل شما آمده و بیشتر قطعات بوش را هم نیز دارند . 

با این کار شما هم می توانید بر کار تکنسین نظاره گر باشید و آن را بررسی کنید که قطعه را تعمیر کرده و یا آن را با یک قطعه اورجینال عوض می کند .

 

نمایندگی بوش در کرج

 

تعمیر یخچال بوش

 

 

کاربران بوش قادر اند که در هرجای کرج و حومه باشند ، به نمایندگی بوش در کرج تماس بگیرند و از خدمات خوب آن بهره مند شوند .

یخچال های آلمانی بوش بدون تردید یکی از بهترین برند ها و مدل های یخچال موجود بازار هستند که و می توان گفت قوی ترین رقبا در بعضی اوقات در برابر یخچال های بوش ضعیف تر عمل می کنند .با توجه به کیفیت ساخت یخچال های بوش ، در اکثر اوقات ، خرابی ها با یک سرویس راحت و ساده رفع می شود .

چرا که قطعات اصلی محصولات بوش ، کیفیت ساخت و کارایی بسیار بالایی دارند که به راحتی معیوب نمی شوند . بنابراین تعمیرکاران باید با تمامی تعمیرات قطعات و بوش آشناییت کامل داشته باشد تا بتوانند عیب یابی را به صورت دقیق و حرفه ای انجام داده و از تحمیل هزینه های زیاد و اضافی برای شما مشتریان عزیز خودداری نمایند .

 به همین دلیل تعمیر یخچال در کرج یک دوره آموزشی برای تکنسین های خود در کارخانه های بوش فراهم کرده تا با جدید ترین و بهترین متد های روز دنیا تعمیر یخچال را به خوبی هر چه تمام انجام دهند .

از آنجایی که یخچال های بوش کمی گران می باشند ، قطعا قطعات آن ها هم کمی گران می باشند . پس برای اینکه هزینه های اضافی و گران ندهید . سرد کرج به مشتریانش پیشنهاد می کند یخچال بوش را حداقل هر ۶ماه یکبار سرویس کنند . در صورت انجام این کار ، در صورت خرابی قطعه ، تعمیرکار سریعا متوجه خرابی آن می شود و آن را تعمیر می کند . ولی در غیر این صورت قطعات خراب یخچال بوش شما میتواند به قطعه های سالم آن نیز ضرر وارد کند .

 

نمایندگی بوش در کرج

مطالب مرتبط