51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

نمایندگی تعمیر یخچال در مهرشهر کرج

سرد کرج یکی از بهترین نمایندگی تعمیر یخچال در مهرشهر کرج می باشد که دارای حداقل بیش از نیم قرن سابقه در رابطه با خدمات رسانی به مشتریان عزیز ساکن کرج هستند .

در صورتی که یخچال شما دچار مشکل و یا خرابی شده است ، نگران نباشید تکنسین های سرد کرج اینجا هستند که به محض بروز مشکل در یخچال فریزر و حتی لوازم خانگی شما ، در سریعترین زمان ممکن خود را به محل مشتریان برسانند و با بهترین متد های روز دنیا و تعلیم در کارخانه های معتبر برند ها یخچال شما را تعمیر می کنند .

نمایندگی تعمیر یخچال در مهرشهر کرج

تکنسین های سرد کرج سعی دارند تا حد امکان بهترین خدمات را به شما ارایه دهند .

تکنسین های ما بعد از بازدید از یخچال ایراد دستگاه را پیدا می کند و به شما هزینه تعمیر و یا هزینه عوض کردن قطعه را به شما می گوید و به شما مشاوره میدهد که کدام یک مقرون بصرفه تر است.

یخچال شما در کمترین زمان تعمیر می شود و اگر قطعه نیاز به تعمیر باشد تکنسین های ما آن را تعمیر کرده و اگر نیاز به تعویض داشته باشد بیشترین قطعات یخچال را همراه خود دارند .

البته هیچ قطعه ای غیر قابل تعمیر نمی باشد . اگر تکنسین به شما می گوید که باید قطعه تعویض شود . چون که تعمیر آن به صرفه نمی باشد و پس از چند مدت مجددا دچار مشکل میشود که باید برای آن هزینه پرداخت کنید .

مزایای استفاده از نمایندگی تعمیر یخچال در مهرشهر کرج

  • داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط و فقط تعمیر یخچال در کرج است
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
  • دارای ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش

 مشکل بسته نشدن یخچال چیست؟

اولین دلیلی که می توان نام برد ، معیوب بودن لاستیک دور درب است . گاهی هم لولاهای در دچار مشکل می شوند که باید بررسی شود .

نمایندگی تعمیرات یخچال

  • یخچال روشن نمی شود
  • یخچال برفک زیاد می زند
  • یخچال فریزر سرد نمیکند
  • صدای یخچال خیلی زیاد و غیر عادی است
  • انتهای یخچال آب جمع می شود و یا کف آشپزخانه خیس است
  • آب سرد کرن یا یخ ساز یخچال کار نمی کند
  • دمای یخچال فریزر خیلی پایین است و مواد غذایی یخ می زند

تعمیر لوازم خانگی رو کرج

نمایندگی تعمیر یخچال در مهرشهر کرج

اگر هر کدام از لوازم خانگی شما دچار مشکل و یا عیب شده است ، با نمایندگی تعمیر یخچال در مهرشهر کرج تماس بگیرید تا مشاوران ما پس از مشاوره با شما ، در صورت نیاز ، تکنسین های را با سریعترین حالت ، برای تعمیر لوازم خانگی شما آماده کرده  و به محل می فرستند تا قطعه ای را که دچار خرابی دستگاه شما شده را با بهترین و جدید ترین متد روز دنیا تعمیر کنند .

در بعضی اوقات تعمیر قطعه خراب بصرفه نمی باشد و تکنسین بعد از مشاوره با شما قطعه را با یک قطعه اورجینال تعویض می کند . پس هر موقع ، در هر زمان اگر یخچال و یا هر کدام از لوازم خانگی شما با مشکل مواجه شد . می توانید روی سرد کرج حساب کنید . فقط کافی است با ما تماس بگیرید .

مطالب مرتبط