51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

نمایندگی یخچال ایکس ویژن

نمایندگی یخچال ایکس ویژن

یکی از محصولات شرکت ال جی (x_View) یخچال ایکس ویژن است که، با استفاده از فناوری های نوینی مثل صفحه نمایشگر بزرگی  است که در بالا درب یخچال قرار دارد اشاره کرد که به کاربران اجازه می دهد تا از طریق دستگاه، دسترسی به اطلاعات مختلفی مانند نوبت قرار دادن برای تعمیرات، زمان از تموم شدن تاریخ انقضا مواد غذایی، لیست خرید و حتی تماس با خانواده و دوستان را دارد.

نمایندگی یخچال ایکس ویژن

smart thinQ همچنین، این یخچال دارای فناوری هوشمند است، که به کاربران امکان مدیریت یخچال را از راه دور از طریق تلفن همراه، اپلیکشن و صدا فراهم می کند. این است که برای WebOS یخچال همچنین دارای سیستم عامل گرفته است. در کل یخچال ایکس ویژن با ترکیب فناوری های نوین و ظاهر زیبا، یک محصول بسیار جذاب برای خانواده ها و علاقه مندان به تکنولوژی محسوب می شود.

سیتم تکنولوژی خنک کننده یخچال ایکس ویژن به شرح زیر است:

سیتم تکنولوژی خنک کننده یخچال ایکس ویژن، یک راه حل پیشرفته برای خنک کردن محصولات غذایی شما است. این سیستم بر اساس فناوری جدیدی که به نام نانو فناوری شناخته می شود کار می کند. در این سیستم، از مواد نانو نقشه ای برای خنک کردن هوا استفاده می شود. این سیستم باعث کاهش مصرف انرژی، همچنین صدای کمتری نسبت به دیگر سیستم خنک کننده های دیگر دارد حتی، با استفاده از این سیستم، محصولات غذایی شما در برابر تغییرات دمایی حفاظت می شوند و دیگر نگرانی درباره فاسد شدن مواد غذایی خود نخواهید داشت، نیز برابر باکتری ها و بازدید حشرات محافظت می شوند در کل، سیستم تکنولوژی خنک کننده یخچال ایکس ویژن به عنوان یک راه حل پیشرفته، عملکرد بسیار خوبی در خنک کردن محصولات غذایی دارد و به شما کمک می کند تا هم در هزینه و هم در برق صرفه جویی کنید. در هر زمان با هر مشکلی در یخچال خود برخوردید تعمیر یخچال در کرج در خدمت شماست تا یخچال شما را با بهترین و کمترین هزینه تعمیر کند. برای اطلاعات بیشتر درباره یخچال یا تعمیر آن، می توانید به سایت سرد کرج سر بزنید، حتی  هنگامی که از مشکل اصلی یخچال خود آگاهی ندارید می توانید با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید تا مشکل را برای شما بازگو کنند. در صورت نیاز یا اگر یخچال آسیب جدی دیده بود تعمیرکاران ما در کوتاه ترین زمان به محل شما آمده و بعد از عیب یتبی و مطمئن شدن درباره مشکل یخچال، آن را تعمیر کرده و به شما تحویل می دهند.

نمایندگی یخچال ایکس ویژن

مصرف انرژی یخچال ایکس ویژن به چه صورت می باشد؟

مصرف انرژی یخچال های ایکس ویژن متفاوت است و بستگی به مدل و سایز آن دارد. اما به طور کلی، یخچال های ایکس ویژن با توجه به فناوری های جدیدی که در آنها استفاده شده، از مصرف انرژی کمتری نسبت به برخی دیگر  از یخچال است. به عنوان مثال، برخی از مدل های یخچال ایکس ویژن می توانند با مصرف 50درصد کمتری، قابلیت حفظ مواد غذایی و خنک نگه داشتن آنها را در مقایسه با برخی یخچال های مشابه داشته باشند. در هر صورت، برای اطلاعات دقیق تر در خصوص مصرف انرژی یخچال ایکس ویژن. به برچسب انرژی آن مراجعه کنید که در آن، میزان مصرف انرژی آن به صورت کیلووات ساعت بر سال مشخص شده است.

مطالب مرتبط