51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

نمایندگی یخچال بوژان در کرج

سرد کرج یکی از بهترین نمایندگی یخچال بوژان در کرج که با بیش از نیم قرن سابقه در نمایندگی یخچال بوژان در کرج  و … خدمات پس از فروش  برای مشتریان عزیز و گرامی ارایه می دهد . سرد کرج دارای تکنسین های مجرب و قابل اعتماد آموزش دیده در خود کارخانه بوژان ، ضمانت نامه کتبی و… است و در صورت خرابی قطعه ، قطعه اورجینال جایگزین می شود .

امروزه بدلیل سنگین بودن بسیار زیاد یخچال ها دیگر نیاز نیست که برای تعمیر یخچال ، آن را حمل و نقل کنید . پس اگر یخچال شما دچار عیب و مشکل شده است ، حتما با تعمیر یخچال در کرج تماس بگیرید تا تکنسین های ما با سریعترین زمان به محل شما آمده و قطعه خراب را با بروز ترین متد های روز دنیا تعمیر میکند و اگر تعمیر قطعه بصرفه نباشد ، تکنسین های ما به شما مشاوره داده و اگر موافق باشید آن را با یک قطعه اورجینال تعویض می کند .

نمایندگی یخچال بوژان در کرج

موتور یخچال بوژان چگونه کار می کند؟

کمپرسور یخچال بوژان مبرد را در سیستم حرکت می دهد. سنسورهای دما به کمپرسور سیگنال می دهند تا زمانی که دمای داخل یخچال از نقطه تنظیم شده خود بالاتر رفت، شروع به کار کند. هیچ یخچالی کاملا هوابند نیست. هوای سرد به بیرون نشت می‌کند و هوای گرم‌تری به داخل نشت می‌کند که باعث می‌شود دما به بالاتر از حد تعیین‌شده خود برسد.

همانطور که کمپرسور شروع به کار می کند، هنگام خروج از اواپراتور، گاز مبرد سرد را به صورت مایع به داخل می کشد. یخچال های بوژان از نوعی گاز مبرد استفاده می کنند که در دمای بسیار سرد به مایع تبدیل می شود: -15.9 درجه فارنهایت (-26.6 درجه سانتیگراد). سپس کمپرسور به گاز فشار وارد می کند — آن را فشرده می کند. با فشرده شدن گاز، دمای آن بالا می رود.

نمایندگی یخچال بوژان در کرج

کمپرسور گاز داغ و فشرده را از طریق سیم پیچ های فلزی بیرونی (لوله ها) در پشت یا پایین یخچال بیرون می راند. این کویل ها اجازه می دهند گرما در هوای اطراف پخش شود. چون تحت فشار است، گاز با سرد شدن به مایع تبدیل می شود. گاز مایع تا زمانی که به شیر انبساط برسد به جریان خود در سیستم ادامه می دهد. دریچه مایع را از سوراخ بسیار کوچکی عبور می دهد و آن را به یک غبار بسیار سرد تبدیل می کند که با حرکت در سیم پیچ های فریزر تبخیر می شود. این تبخیر در -27 درجه فارنهایت (33- درجه سانتیگراد) رخ می دهد.

 همانطور ک ه گاز مایع سرد از طریق کویل ها حرکت می کند، گرما را از هوای اطراف در محفظه های فریزر و یخچال خارج می کند. این بر اساس قانون دوم ترمودینامیک است: گرما از اجسام گرمتر به اجسام سردتر منتقل می شود. جسم سردتر گاز در حال تبخیر است و جسم گرمتر هوا است.

مطالب مرتبط