51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

نمایندگی یخچال ساید بای ساید در کرج

سرد کرج با تخصص در تعمیر یخچال در کرج و دارای بیش از نیم قرن سابقه در خدمت رسانی به مشتریان عزیز و ضمانت نامه کتبی و دارای تکنسین های مجرب و قابل اعتماد و مجهز به بروزترین تجهیزات برای تعمیر یخچال ساید بای ساید و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات یخچال های ساید بای ساید جز قدیمی ترین ها در این عرصه می باشند نمایندگی یخچال ساید بای ساید در کرج. مفتخر هستیم که با استفاده از قوانین مدیریت و تجربیات و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم .

سرد کرج یکی از نمایندگی یخچال ساید بای ساید در کرج است که زمانی که برای یخچال ساید شما مشکلی به وجود آید ، می تواند با مشاوران رایگان ما تماس گرفته و دو صورت نیاز تکنسین های مجرب ما با سریعترین زمان به محل شما آمد و پس از پیدا کردن عیب یخچال ، شروع به تعمیر آن می کند .

نمایندگی یخچال ساید بای ساید در کرج

تعمیر یخچال های ساید بای ساید

الان که وارد این سایت شده اید به احتمال زیاد یخچال ساید شما دچار مشکل و یا خرابی شده است . نگران نباشین نمایندگی یخچال ساید بای ساید در کرج ، یخچال ساید شما را با وجود هرگونه مشکلی تعمیر خواهند کرد . فقط کافی است در صورت بروز مشکل با ما تماس گرفته تا تکنسین های ما وارد عمل شوند و قطعه خراب یخچال شما را تعمیر می کنند . در صورتی که تعمیر آن قطعه بصرفه نباشد ، تکنسین به شما مشاوره داده و اگر با این عمل راضی بودید قطعه خراب را با یک قطعه اورجینال تعویض می کند .

تعمیرات تخصصی یخچال ساید بای ساید

  • یخچال روشن نمی شود
  • یخچال فریزر سرد نمیکند
  • آب سردکرن یا یخ ساز یخچال کار نمی کند
  • صدای یخچال خیلی زیاد و غیر عادی است
  • یخچال برفک زیاد می زند (سیستم دیفرانت کار نمی کند)
  • دمای یخچال فریزر خیلی پایین است و مواد غذایی یخ می زند
  • انتهای یخچال آب جمع می شود و یا کف آشپزخانه خیس است

چرا سرد کرج را برای تعمیر یخچال انتخاب می کنیم

سرد کرج یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین گزینه شما برای تعمیر یخچال فریزر و یا سرویس آن می باشد . سرد کرج دارای چندین مرکز با تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه هستیم که می توانند همه ایرادات و مشکلات یخچال ساید بای ساید شما را با هر نوع برند و مدلی تعمیر کند .

تکنسین های نمایندگی یخچال ساید بای ساید در کرج در زمینه تعمیر مشکلات عمومی یخچال های ساید مانند ،سرد نکردن ، خراب شدن آب سردکرن یا یخ ساز ، روشن نشدن یخچال و … کارکرد دایٌمی دارای تجربیات کافی می باشند .

نمایندگی یخچال ساید بای ساید در کرج

نکات سرویس یخچال های ساید بای ساید

برای کاهش یافتن تعمیرات اورژانسی  ، به یاد داشته باشید که تمیز کردن کویل کندانسور که غالبا در پشت یخچال ها قرار دارد ، یک تعمیر ضروری است . در برخی از مدل های کویل ها در بدنه جاسازی شده و نیازی به تمیزکاری ندارد. تراز بودن یخچال هم برای درست شدن درب یخچال مهم است و هم کار یخچال . یخچال ساید تان را روی دمای مناسب تنظیم و قرار دهید .

 

مطالب مرتبط