51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

نمایندگی یخچال پارس در کرج 

سرد کرج با بیش از نیم قرن سابقه در تعمیر یخچال پارس در کرج و حومه و تکنسین های با قابل اعتماد و تجربه  و آموزش دیده در کارخانه پارس و نمایندگی یخچال پارس در کرج با خدمات پس از فروش ضمانت نامه کتبی . در صورت خرابی قطعات ، استفاده از قطعات اورجینال .

یخچال یکی از مهمترین نیاز های هر خانه ای است که اگر خراب و یا برایش مشکلی به وجود آید زیان های برای شما به همراه دارد .نمایندگی یخچال پارس در کرج یخچال های پارس شما را تعمیر و اگر نیاز به یخچال جدید داشته باشید به شما مشاوره برای خرید یک یخچال خوب را فراهم می کند . اما توصیه مشاوران سرد کرج به شما این است که حتما تا جایی که می توانید هر ۶ ماه یخچال خود را سرویس کنید تا اگر قطعه ای دچار مشکل شده است ، تکنسین های ما سریعا آن را برطرف کنند. تیم سرد کرج همیشه آماده برای نمایندگی تعمیرات یخچال پارس در کرج و حومه هستند .

نمایندگی یخچال پارس در کرج

اگر یخچال ما دچار مشکلی شد خودسرانه سعی در تعمیر آن نکنید . به دلیل اینکه ممکن است مشکل از تنظیمات یخچال باشد و با هزینه و زمان اندکی تعمیر شود و به خاطر اینکه شما دانش تعمیر یخچال را ندارید ممکن است در تعمیر ان ، هزینه های بیشتری را اضافه کنید . پس وقتی که یخچال شما دچار هر مشکلی شود ، حتما با مشاوران سرد کرج تماس گرفته و اگر نیاز باشد ، تکنسین های سرد کرج با سریعترین زمان به محل شما آمده ، و قطعه خراب را با بروزترین و بهترین متد های روز دنیا قطعه را تعمیر و در صورت غیر قابل تعمیر بودن قطعه آن را با قطعه اورجینال ضمانت دار تعویض می کنند .

خدمات پس از فروش یخچال پارس

اگر یخچال پارس شما دارای برگه گارانتی یا ضمانت نامه باشد و مهلت آن تمام نشده باشد می توانید برای بروز هرگونه مشکل از نمایندگی یخچال پارس در کرج کمک بگیرید تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی پارس در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با نمایندگی پارس از این خدمات بهره مند شوید و اما اگر به هر دلیلی از جمله اتمام ضمانت و یا گم کردن آن ، نمی توانید از خدمات پس از فروش ۱ارس در کرج بهره مند شوید ، می توانید با تعمیر یخچال در کرج و حومه سرد کرج تماس گرفته ، و با منصفانه ترین قیمت خدمات پس از فروش را برای یخچال پارس شما انجام می دهند .

نمایندگی یخچال پارس در کرج

مزایای خدمات سرد کرج

  • خوش قولی ، وقت شناسی ،خوش برخوردی
  • ضمانت تعمیرات
  • استفاده از قطعات اصلی
  • تعمیرات انجام شده با منصفانه ترین قیمت
  • داشتن تکنسین های مجرب که تخصص شان فقط یخچال پارس است

۲ مشکل رایج در یخچال های پارس

  1. وجود رطوبت در یخچال و دمای بالا : علت بروز این مشکل میتواند به دلیل باز ماندن طولانی درب یخچال باشد ، قرار دادن یخچال کنار بخاری و یا اجاق گاز و یا به علت نبود فضای کافی برای چرخش هوای یخچال باشد.
  2. چشمک زن یخچال : چشمک زن یخچال می تواند به دلیل خرابی درب یخچال ، خرابی لاستیک دور درب یخچال ، تراز نبودن محل قرار گیری یخچال ، خرابی یکی از سنسور های یخچال باشد

مطالب مرتبط