51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

کد خطا یا ارور یخچال الکترواستیل

به اشتراک بذارید

کد خطا یا ارور یخچال الکترواستیل

کد خطا یا ارور یخچال الکترواستیل، هر کدام از این ارورها نشان دهنده یک کد اخطاری است، که برای رفع آن ها باید روش هایی را انجام داد. همچنین اگر شما عزیزان برای رفع  کد اخطاری دچار مشکل شدید، با نمایندگی یخچال الکترواستیل در کرج تماس بگیرید، تا در اسرع وقت برای رفع مشکل یخچال در محل حضور پیدا کنند.

کد خطا یا ارور یخچال الکترواستیل

مفهوم کد خطاها در یخچال الکترواستیل

کد خطای 0E یخچال الکترواستیل: این ارور مربوط به فن اواپراتور است.راهکار آن، تعویض فن و همچنین بررسی مدار برد می باشد.

کد خطا یا ارور یخچال الکترواستیل

کد خطای E1 یخچال الکترواستیل: این ارور مربوط به قسمت سنسور یخچال است. برای حل این مشکل باید سنسور دمای یخچال را تعویض کرد. اگر از سنسور یخچال مطمئن هستید که مشکلی ندارد، باید برد الکترونیکی را مورد برسی قرار داد.

کد خطا یا ارور یخچال الکترواستیل

کد خطای E2 یخچال الکترواستیل: این ارور مربوط به خرابی فریزر می باشد. برای حل آن، مشکل برد یخچال را برطرف کنید. اگرمشکل حل نشد، برد الکترونیکی را تعویض کنید.

کد خطای E3 یخچال الکترواستیل: مفهوم این نوع خطا مربوط به سنسور اواپراتور می باشد. برای اطمینان بیشتر بهتر است، در ابتدا برد الکترونیکی را بررسی کنید. بعد المنت گرمایشی را مورد بررسی قرار دهید، در صورت نیاز آن را تعویض کنید. قطعه بعدی که باید آن را چک کنید، ترموفیوز است که فرمان قطع و وصل جریان الکتریکی مدار را می دهد. اگر این قطعه دچار خرابی شود، باعث ایجاد مشکل در کارترمودیسک و همچنین المنت خواهد شد. بعد چک کردن ترموفیوز، اگر چه نیاز به تعویض دارد، این کار را در اسرع وقت انجام دهید.

کد خطا یا ارور یخچال الکترواستیل

مفهوم کد خطای E4 یخچال الکترواستیل:

این نمونه از ارور نشانگر ایراد در سنسور محیطی است. در تمامی ارورها حتما برد الکترونیکی را مورد بررسی قرار دهید. المنت وظیفه گرم کن در سیستم یخ زدایی را برعهده دارد، این قطعه هم حتما مورد بررسی قرار دهید. ترموفیوز دستورon/ off جریان برق را به مدار صادرمی کند. اگر چه این قطعه را چک کردین و نیاز به تعویض داشت آن را عوض کنید تا مشکل برای ترمودیسک و المنت ایجاد نکند.

ارور یخچال الکترواستیل E5

این ارور مربوط به قسمت سرمادهی یخچال است. که وقتی کمپرسور، المنت و ترموفیوز دچار مشکل شوند، این اخطار نمایان می شود. زمانی که سیستم تبرید که همان فرآیند سردسازی یخچال فریزر است، دچار خرابی شود این ارور داده  می شود. در نتیجه برای رفع ارور، اول سیستم  سرمادهی بعد المنت، سنسور اواپراتور و در آخرمدار برد الکترونیکی را بررسی کنید.

ارور یخچال الکترواستیل E6

این ارور با دمای بیش از 15 درجه نشان داده می شود. وقتی که دما خیلی بالا برود که: اواپراتور یخ زده باشد یا دمپر کانال هوا دچار مشکل شده باشد.

ارور یخچال الکترواستیل E7

در این کد خطا، سرمای یخچال از 4 درجه کمتر شده باشد ایجاد می شود. در این صورت بهتر است، دمپر و کانال هوا را مورد بررسی قرار داد.

ارور یخچال فریزر الکترواستیل D1

این خطا مربوط به برفک زدایی است. اول باید اتصالات سنسور زدا را بررسی کرد و در صورت نیاز آن قطعه تعویض شود.

ارور یخچال الکترواستیل C1

وقتی که سنسور برفک زدایی درجه 5 را نشان دهد این کد نمایش داده می شود. اول میزان اهم را بررسی می کنیم. وقتی ارور C1 وجود داشته باشد و چراغ QUICK شروع به چشمک زدن کند، این امکان هست که برد یخچال دچار مشکل شده باشد.

کد خطا یا ارور یخچال الکترواستیل

ارورR1   نشان چیست؟

این ارور مربوط به سنسور یخچال است. در این مواقع چراغ MID  شروع به چشمک زدن می کند. البته علاوه بر سنسور، این خطا ممکن است از مدار برد کنترول یخچال باشد که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

رفع خطای یخچال الکترواستیل با نمایندگی

وقتی کد خطا در یخچال شما ایجاد شد با توجه به توضیحات فوق، به رفع آن بپردازید تا مشکل را پیدا کنید. اگر باز نتوانستید مشکل را حل کنید بهترین کار تماس با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج است. تا بهترین خدمات را برای شما عزیزان ارائه دهند.

جمع بندی مقاله:

در این مقاله به کد، خطاهای مهم در یخچال الکترواستیل اشاره کردیم. اما در صورت بروز مشکل های دیگر حتما با تکنسین مجرب در این زمینه مشورت بگیرید.

برای علت باز نشدن قفل یخچال الکترواستیل کلیک کنید

 

 

 

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + سه =