51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

یخچال هوشمند، راه حلی هوشمند برای ذخیره و مراقبت از غذا های شما

به اشتراک بذارید

یخچال هوشمند، راه حلی هوشمند برای ذخیره و مراقبت از غذا های شما

یخچال هوشمند، راه حلی هوشمند برای ذخیره و مراقبت از غذا های شما

اولین سوالی که در ذهن شما به وجود می آید یخچال هوشمند چیست؟

یخچال هوشمند، راه­حلی هوشمند برای ذخیره و مراقبت از غذا های شما، در ادامه با تعمیر یخچال در کرج با یخچال هوشمند آشنا شده و در می­یابیم که این یخچال چگونه می ­تواند از غذا های ما مراقبت کند. با این یخچال شما می­توانید آب و هوا را برسی کنید یا فعالیت های روزانه خود را برنامه ریزی کنید و حتی می­ توانید با این یخچال لستی از مواد غذایی آماده کنید و کلی موارد دیگر. این یخچال ها به مصرف انرژی بسیار کمک کرده و مصصرف انرژی بسیار پایینی دارند.

این یخچال ها ارزش خرید دارند و اصل چرا باید انتخاب ما یخچال هوشمند باشد و چرا باید روی آن سرمایه گذاری کرد؟ برای دانستن همه این موارد تا آخر مطلب با ما همراه باشید تا برای شما بازگو کنیم که چرا باید یخچال هوشمند خرید.

یخچال هوشمند، راه حلی هوشمند برای ذخیره و مراقبت از غذا های شما

 

اصلا یخچال هوشمند چیست؟

اصلا چرا به آنها یخچال هوشمند می­گویند؟ مگر یک یخچال چقدر می­تواند هوشمند باشد؟ این یخچال ها به شما می­گویند که درون آن چه مواد غذایی قرار دارد، تقویم را می­توانید به صفحه نمایش اضافه کنید و این عامل به لیست مواد غذایی ما نیز کمک می­ کند.

این یخچال را می­توانید به اینترنت متصل کنید حتی به گوشی شما نیز متصل می­شود، از آن می­تونید به جای تلویزیون استفاده کنید، و فیلم و برنامه تلویزیونی شما را نیز می­تواند پخش کند.

با موارد بالا پی­بردید که این یخچال با یخچال های معمولی بسیار تفاوت دارد.

چه برند هایی یخچال هوشمند تولید می ­کنند؟

در حال حاضر تولید این یخچال های هوشمند بسیار کم است، و تعدا قابل شماری این نوع یخچال را تولید می­کند، لوازم خانگی بوش یکی  تولید کنندگان این محصول می­ باشد و مصرف کنندگان را به زندگی مدرن دعوت می ­کند.

کاربرد یخچال های هوشمند چیست؟

اگر می­خواهید در راحتی کامل از مواد غذایی خود مراقبت کنید یخچال های هوشمند بهترین گزینه برای خرید می ­باشند.

حال با ویگی های این محصول آشنا می­شوید:

  • اتصال به لوازم خانگی دیگر یا اتصال به اینترنت:

بسیاری از افراد در خواب هم نمی­بینند که بتوانند از راه دور لوازم خانگی خود را کنترل کنند. برای مثال، شما می­توانید یخچال بوش خود را به لوازم دیگر وصل کرده و بدون آنکه به این فکر کنید که کجا خانه قرار دارید، از راه دور آن را کنترل کنید.

  • صفحه نمایشگر هوشمند بزرگ:

این یخچال دارا صفحه لمسی بزرگ می­باشد که در آن دستور پخت غذاها همراه با فیلم و عکس و ویدئو های مربوطه را می­تونید تماشا کنید. این صفحه چون به صورت خودکار روشن می­شود، برای همین کار با آن برای هر فردی بسیار راحت است، و می­توان منو های دلخواه را پیدا کرده و از آن استفاده کرد.

یخچال هوشمند، راه حلی هوشمند برای ذخیره و مراقبت از غذا های شما

  • امکان اتصال به اینترنت:

فرق عمده این یخچال با یخچال های معمولی اتصال آن به اینترنت است، که می­توان انواع اپلیکیشن های مورد نظر را داخل آن دانلود کرد و از آن استفاده کرد. بعضی دیگر از این یخچال ها قابلیت پخش موسیقی را هم دارا هستند.

  • در یخچال بسته است وای درون آن دیده می­ شود:

دوربین هایی داخل یخچال تعبیه شده که بدون باز کردن درب یخچال می ­توان داخل آن را دید. و جلوگیری می­کند تا زیاد دری یخچال باز و بسته نشود، و هوا گرم وارد یخچال نشود. و

می ­توان با اتصال به گوشی یا تبلت از راه دور دما آن را تنظیم کرد و به لوازم خانگی دیگری مثل ماشین ظرفشویی، تلویزیون یا ماکروویو می­ توان وصل شود.

  • حسگرهای بیشمار در این محصول:

این حسگرهایی در این یخچال قرار دارد کمک می­کند تا به محل های مختلف یخچال دسترسی پیدا کنیم.

در صورتی که یچال دچار مشکلی شود هشدارهای لازم اعلام می­شود و شما به راحتی می­ توانید از مشکل آن با خبر شده و برای تعمیر آن، با سرد کرج تماس بگیرید. تا مشکل را به راحتی برطرف کند.

در بعضی دیگر از این یخچال ها بدون دخالت دست یخچال باز و بسته می­شود، به این فکر کنید چقدر کار را برای شما راحت­ می ­کند. هنگامی که کلی وسیله در دست دارید، به راحتی آن در باز می­ شود و شما وسایل را داخل آن قرار می­ دهید. هنگامی که درب یخچال را نبسته ایم سنسور های این یخچال به طور خودکار درب را بسته و از هدر رفتن انرژی و فاسد شدن غذاها جلوگیری می­ کند.

  • لیست مواد غذایی:

به جز دورین که در این یخچال به کار رفته، این یخچال هوشمند مواد غذایی داخل یخچال را برسی می­ کند. و اگر مواد غذایی جدیدی به یخچال اضافه کردید، یخچال هوشمند هم آن را به لیست خود اضافه می ­کند. و در مواقعی که محصولی در یخچال کم باشد یا رو به اتمام  شدن است، این یخچال آن را به فهرست خرید اضافه می­ کند. بهضی دیگر خود به خود آن محصول را سفارش هم می ­دهند.

یخچال هوشمند، راه حلی هوشمند برای ذخیره و مراقبت از غذا های شما

  • مرورگر داخلی:

این مرورگر داخلی برای این کارایی دارد که بتوانید به راحتی فیلم های آشپزی و .. را روی آن تماشا کنید.

عواملی دیگری مثل تخته سفید هم برای این یخچال طراحی شده که، در مواقعی که می ­خواهید یادداشتی برای خانواده بگذارید. می ­توتن از آن استفاده کرد، که از دیگر قابلیت این یخچال هوشمند می­ باشد.

معرفی 2 مدل یخچال هوشمند بوش:

  • Bosch B36CD50SNS
  • Bosch B36CL80ENS

در آخر یخچال هوشمند ارزش خرید و سرمایه گذاری دارد:

خرید این یخچال در آخر به خریدار بستگی دارد. ولی اگر بودجه کافی برای خرید آن دارید، خریداری کنید. درست است زنگ هشدا و وصل شدن آن به اینترنت قابلیت های عالی برای یخچال است. ولی دلیل نمی ­شود که برای خرید آن خود و خانواده را زیر فشار قرار دهیم.

در صورت امکان و بودجه کافی برای خرید آن توصیه می ­شود این محصول خریداری شود ولی با یخچال های معمولی هم کار هر خانواده­ای راه می­ افتد.

سالانه حدود 1.3 میلیارد تن غذا هنگام تولید شدن و فاسد شدن از بین می­رود، ولی با خرید یخچال های هوشمند به دلیل داشتن سیستم دوربین داخل یخچال و تنظیم کننده تاریخ از شر فاسد شدن مواد غذایی خلاص می­شوید. اگر یخچال شما دارا این فابلیت ها باشد، از هدر رفتن مواد غذایی تا حد امکان جلوگیری کرده ­اید. دوربین داخلی که در یخچال قرار دارد این امکان را به ما می ­دهد. که اگر در سوپرمارکت هستیم با دیدن آن بدانیم چه چیزی نیاز است برای خرید، و از خرید مضاعف خود داری کنید.

عکس موجود در مقاله برای سایت دید است.

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 17 =