51 82 77 36 – 026

50 82 77 36 – 026

ابزارهای یخچال کدامند

به اشتراک بذارید

ابزارهای یخچال کدامند

ابزارهای یخچال کدامند

ابزار تعمیر یخچال.گاهی اوقات به راحتی با مشکلاتی از یخچال مواجه می شویم که آرزو می کنیم که ابزار مناسبی برای کار تعمیر هر لوازم خانگی داشته باشیم.مواردی وجود دارد که تعمیری که باید در عرض یک ساعت انجام شود،بر علت نداشتن ابزار دستی و یا حتی پیچ صحیح،یک یا دو روزبه تاخیرمی افتتد.برخی ار تکنسین های لوازم خانگی همچون تعمیرکاران یخچال،سناریوهای کابوس واری و وحشتناکی را قبل اینکه متوجه شوند چه ابزارضروری را باید در کیف خود حمل کنند.

ابزارهای یخچال کدامند

ابزارهای تعمیرکار:

برای کمک به جلوگیری از گرفتار شدن در چنین شرایطی،در زیر لیستی ابزار های تکنسین لوازم خانگی آمده است تا به شما کمک میکنند  کاررا به درستی و ایمن انجام دهید

مولتی متر چیست؟

ابزار ملتی تستر،اهم متر و….نیز گفته میشود و برا ی تست مدارهای الکتریکی استفاده می گردد.در واقع مولتی متر قادر به اندازه گیری جریان،ولتاژ ومقاومت و در نتیجه تسریع در روند تعمیر یخچال میباشد.مولتی متر را میتوان به اولین و مهم ترین ابزا  لازم در عیب یابی وسایل برقی همچون یخچال و فریزر دانست که در نوع آنالوگ و دیجیتال در بازار قابل دسترسی

می باشند.

آنالوگ چیست؟ا

به مولتی مترها عقربه ای هستند و بر مبنای میکرو آمپرسنج عمل میگزارنند.قیمت آنها کم میباشد اما گاهی از افراد با خواندن عدد دقیق از روی آنها دچار مشکل میشوند.علاوه براین،شرایط نگهداری از آنها دچار مشکل میشوند.علاوه بر این،شرایط نگهداری ازآنها دشوارتر بوده و ممکن است با یک ضربه کوچیک آسیب ببیند.

8 ابزار برای تعمیر یخچال

یکی از راهای اطمینان از درست و حرفه ای بودن تعمیر کار لوازم خانگی مخصوصا تعمیر یخچال فریزر در اختیار داشتن ابزار مناسب است.

ابزا مناسب به تعمیر کار اعتماد به نفس لازم را برای تعمیر تعمیر یخچال و سایر لوازم خانگی میدهد.در واقع،دسترسی به ابزار مناسب به معنای عدم خطاا در فرآیند تعمیر یخچال است.

ابزارهای تعمیر یخچال

ما بالا تر درمورد مولتی تستر و آنالوگ توضیح دادیم ادامه مطلب در همین قسمت ذکر میشود لطفا در سرد کرج همراه ما باشید.

دیجیتال

استفاده از این نوع مولتی متر ها بخاطر راحتی کار معمول تر می باشد و در انواع معمولی تا پیشرفته وجود دارند.اندازه گیری در این مدل از مولتی مترها روی یک صفحه نمایش نشان داده می شود.

ابزارهای یخچال کدامند

2_ابزار فلرینک

نوعی از ابزاربرای  تعمیر یخچال است میباشد که از آن برای لاله کردن انتهای لوله های مسی استفاده میکنند.به این ترتیب میتوان لوله ها را به یکدیگریا به سایر اتصالات وصل کرد.

3_منیفولد دیجیتال

از این ابزار برای اندازه گیری آزمایش تنظیم و کنترل دما و فشار دما تعمیرکار استفاده میکند.وظیفه این ابزار در تعمیر  یخچال نشان دادن فشار گاز و هوای یخچال در هنگام شارژ یا تزریق مبرد و وکیوم کردن می باشد.

لطفا برای تعمیر یخچال درکرج با سرد کرج تماس بگیرید

4_پمپ شارژ روغن

این ابزار برای تعویض یا اضافه کردن روغن در حین تعمیرکمپرسور یخچال ضروری است.روغن کمپرسور یخچال و تمام دستگاهای برودتی پس از مدتی کثیف آلوده می شوند و هر چند وقت یکبار نیاز به تعویض دارند. از این ابزار در تعمیر به عنوان تهویه مطبوع هم استفاده می شود پمپ فشار روغن را می توان حین کار کردن یخچال هم استفاده کرد و نیازیبه خاموش کردن یخچال نیست.

5_دستگاه ریکاوری

از این دستگاه برای جمع آوری مبرد از داخل یخچال و سایر دستگاه های تهویه مطبوع حین تعمیر آنها استفاده می شود.

6_آچار زینگ جغجغه ای

نوعی از آچار با سریهای قابل تعویض است که به تکنسین ها کمک میکند انواع پیچ هاو بست ها را بازکنند.داخل حلقه این آچار یک چرخ جغجغه به کار رفته که چرخش آن را در فضاهای بسته راحت تر می کند.

 نحوه تعویض واشر درب یخچال

یکی از خرابی های رایج ک معمولا در بیشر یخچال ها اتفاق می افتد،ئاشر درب یخچال است. تعویض این قطعات کار سختی نیست و برای عوض کردن آن نیازی  به هیچ تخصصی ندارد.برای این کار ابتدا باید هر پوششی که ببین دربیخچال قرار می گیرد را بردارید.

فهرست مطالب

به اشتراک بذارید

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =